Viber primjećuje nove trendove
Godinu dana nakon početka pandemije COVID-19, vodeći komunikacijski app zabilježio je dvoznamenkasti porast grupnih aktivnosti na ključnim tržištima, uključujući i Hrvatsko. Chatbotovi su postali novi trend
Viber, jedan od vodećih svjetskih appova za jednostavnu i besplatnu komunikaciju, zabilježio je primjetan porast u grupnim aktivnostima godinu dana nakon početka pandemije COVID-19.
Globalni trend na Viberu pokazuje porast broja grupnih poruka za 170%, a broja posjeta communityjima za 30%.
U Hrvatskoj, ukupno vrijeme provedeno u appu povećalo se za 50%, čemu je pripomoglo i povećanje broja aktivnih communityja u zemlji za više od 85%.
U Hrvatskoj, Rakuten Viber bilježi skok u korištenju grupnih aktivnosti kako slijedi:
- broj poslanih grupnih poruka povećao se za 25% YoY
- ukupan broj posjeta Communityjima porastao je za gotovo tri puta
- najnovija usluga grupnih video poziva (dolaznih) bilježi povećanje od oko 17%, kroz posljednja 4 mjeseca
Potaknuti pandemijom, brojni brendovi i tvrtke okrenuli su se chatbot rješenjima u messengerima, kako bi svojim korisnicima ponudili personaliziranu i relevantnu instant komunikaciju. U Hrvatskoj, korištenje Viber chatbotova poraslo je za dva puta YoY.
„Pandemija nam je promijenila živote. Utjecala je na način na koji komuniciramo s obitelji, prijateljima i kolegama, kako koristimo razne usluge i kako si organiziramo dnevne aktivnosti. Ujedno je potaknula nastanak mnogih inovativnih koncepata koji su doveli do prave eksplozije tehnoloških rješenja koja su zaživjela u svakom aspektu naših života. Naš je cilj ostati besplatna i sigurna opcija, koja milijunima korisnika pruža digitalno okružje za bezbrižnu komunikaciju, a sve kako bismo podržali stvaranje još više autentičnog lokalnog sadržaja i izgradili platformu na kojoj je upravljanje brojnim uslugama pitanje samo par klikova", izjavio je Atanas Raykov - viši direktor EMENA u Rakuten Viberu.
I dok se svijet pokušava prilagoditi "novom normalnom", ljudi i dalje trebaju jednostavna i laka rješenja za video pozive, što se vidi po rezultatima iz Hrvatske. Većina je video poziva inicirana, što je i očekivano, upravo iz grupa, no iznenađujuće je što je četvrtina njih započela kao 1-na-1 poziv, u koji je zatim dodano još sudionika.
Očekuje se da će Viberov novi "grid" prikaz sudionika dodatno potaknuti korištenje grupnih video poziva, omogućavajući besplatno i jednostavno rješenje za sve od edukacije do obiteljskih okupljanja i proslava.
Novi komentar