Vaš Porsche neće impresionirati žene kao što ste mislili
Istraživanje je pokazalo kako žene jednostavno ne padaju na razmetljivo pokazivanje skupih igračaka
Ukoliko na posao idete javnim prijevozom i samo vikendima povremeno provozate svoju starudiju proizvedenu još za vrijeme bivše države, imamo odlične vijesti za vas. S druge strane, za vlasnike Porschea i ostalih jurilica nemamo tako dobre vijesti.
Najnovije istraživanje o vezama i spolnosti zaključilo je da su muškarci koji se razmeću skupim igračkama slični paunima koji se šepure svojim perjem. Žene, pokazalo je istraživanje, ipak nisu ni blizu toliko naivne koliko neki muškarci misle i većina na takve razmetljivce gleda kao na eventualno prolaznu avanturu, a nikako materijal za ozbiljnu vezu ili obitelj.
Ovaj podatak neće iznenaditi niti jednu ženu koja sa podsmijehom gleda na mušku fascinaciju brzim automobilima, cinično komentirajući kako je automobil vjerojatno kompenzacija za neke druge nedostatke.
Istraživače sa teksaškog sveučilišta zanimalo je zbog čega neki muškarci kupuju tehnički impresivne, ali iznimno nepraktične automobile. „Porsche Carrera GT nikako nije ni blizu best buy kategoriji automobila. Ima vrlo malo prostora, gotovo nepostojeći prtljažnik, samo dva sjedala, astronomski je skup za popravak i održavanje i troši za današnje pojmove ogromnu količinu goriva", rekli su.
„Ipak, ljudima koji ih kupuju, svi ovi argumenti potpuno su nevažni", zaključuju.
Iako je razmetna potrošnja često prikazana u vrlo negativnom svjetlu, kao bespotrebna, frivolna te čak i narcistička, iz perspektive evolucije nije potpuno bez temelja. Naprotiv, brojna su istraživanja pokazala kako napadno razmetanje atributima u brojnih životinjskih vrsta služi kao strategija za osvajanje reproduktivnih nagrada i privilegija, a ni ljudi nisu potpuna iznimka.
Autorica studije Dr. Jill Sundie kazala je kako ova studija pokazuje da upadljivi proizvodi, poput Porschea, služe istoj svrsi kod nekih muškaraca kao što to čine velika i raznobojna perja kod paunova.
Žene se ipak ne daju samo tako zavarati i velikoj je većini potpuno jasno da takvi muškarci na pameti nemaju ništa osim seksa. Iako ne moraju nužno imati ništa protiv spoja ili dva s takvim muškarcem, za dugoročnu vezu puno više šanse imaju „obični" i svakodnevni muškarci.
„Ljudi često misle da im posjedovanje upadljivih materijalnih stvari pomaže da budu privlačniji kao potencijalni partneri za vezu, ali mnogi muškarci zapravo time šalju potpuno krive poruke" zaključuje Daniek Beal, koautor studije.
Novi komentar