« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 25 dana
MLJAC?

Što jesti za večeru?

Umjesto da izbacite posljednji obok u danu, jednostavno dobro birajte što ćete pojesti. Evo popisa namirnica koje je dobro pojesti navečer ako želite izgubiti višak kilograma

Treba nešto pojesti
Treba nešto pojesti (Arhiva)
Više o

hrana

,

večera

,

fina večera

Grčki jogurt

Grčki jogurt najbolje je vrsta jogurta jer sadrži puno proteina, a malo šećera. Od proteina ćete biti siti, a pomoći će i pri izgradnji mišića dok spavate. Jedna studij apokazala je kako jedenje proteina prije spavanja potiče sintezu proteina preko noći, što pomaže pri oporavku i izgradnji mišića. Osim toga, proteini pomažu pri sagorijevanju masti.

Trešnje

Trešnje su prirodan izvor melatonina, hormona koji regulira san. Osim toga pune su i antioksidansa koji se bore protiv upala i mogu potaknuti mršavljenje.

Maslac od kikirkija i kruh od cjelovitih žitarica

Maslac od kikirikija sadrži aminokiselinu triptofan koja pomaže kod spavanja, a B vitamini i kruha od cjelovitih žitarica pomažu pri apsorpciji istog. Maslac od kikirkija je i izvrstan izvor biljnih proteina.

Proteinski shake

Ako ste među onima koji vole trenirati navečer, nije loša ideja popiti proteinski shake nakon treninga. On će imati isti učinak kao i proteini iz grčkog jogurta.

Zrnati sir

Zrnati sir također je pun proteina i također sadrži već spomenuti triptofan i zato je idealan obrok prije spavanja.

Banana

I u bananama se nalazi triptofan, a uz to su bogate i vlaknima koja će vas držati sitima.

Čokoladno mlijeko

Kalcij iz mlijeka može pomoći pri sagorijevanju masnoća, a triptofan će, još jednom, pomoći da se dobro naspavate.

Kefir

Kefir je prepun dobrih bakterija i probiotika te tako pomaže da održite probavni sustav zdravima te pomaže kod nadutosti. Također sadrži triptofan, piše Eat this.

31.07.2021. 18:01:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    armando
    01.08.2021. 07:03
    Grcki jogurt
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh