Reklame nas tjeraju prema nezdravoj hrani
Analiza reklama za hranu u časopisima pokazala je da su najzastupljeniji gotovi obroci s visokom koncentracijom soli i šećera
Reklame mogu utjecati na odabir hrane, kaže istraživanje provedeno na Sveučilištu Newcastle, a sve vodi prema nezdravoj hrani zbog prevladavajućih reklama o gotovim obrocima, kobasicama ili juhama koje obično imaju visoku koncentraciju soli i šećera.
Stručnjaci su analizirali 30 tjednika koji izlaze u Velikoj Britaniji i zaključili su da je voće i povrće daleko najmanje zastupljeno u reklamama - tek 1.8 posto, a i taj mizeran broj obično je bio u časopisima za bogatiji sloj.
Prema voditelju istraživanja dr. Adamsu, porodice su izložene velikom pritisku medija da se odluče za nezdrave i brze varijante gotove prehrane, umjesto da sami kuhaju svježu hranu.
Ipak, barem je na televiziji situacija različita, jer su uvedeni stroži zakoni pa je za trećinu smanjen broj reklama za nezdravu hranu koje su bile usmjerene na djecu.
Novi komentar