« Zdravlje
objavljeno prije 14 godina i 4 mjeseca
PRETILOST

Reklame debljaju djecu

Oko 30% prehrambenih proizvoda koji se redovito pojavljuju u reklamama problematično je za djecu

(Shutterstock)
Više o

debljina

,

reklame

,

djeca pretilost

Mališani koji redovito vrijeme provode pred TV ekranima naginju sakupljanju kilograma već samim time što se fizički ne kreću dovoljno.

Novo istraživanje provedeno na Sveučilištu Berkley dokazuje da i sam TV program utječe na prehrambene navike djece, te da su reklame izravno povezane s dječjom pletilosti.

Pritom su promatrane životne navike kod 3500 djece ispod 12 godina. Pratila se njihova kilaža, količina kretanja, okolnosti u kojima žive kao i što gledaju na malim ekranima.

Rezultati su pokazali da su djeca koja su bila najviše izložena reklamama imala i najveći BMI, dok gledanje filmova i crtića na DVD-u, tj. bez reklama nije imalo utjecaja na tjelesnu težinu.

Oko 30% prehrambenih proizvoda koji se redovito pojavljuju u reklamama problematično je za djecu, a oglašivači nerijetko apleiraju upravo na mališane i tako u njima stvaraju potrebu za slatkišima i ostalim nezdravim namirnicama.

18.02.2010. 07:12:53
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh