Reklame debljaju djecu
Oko 30% prehrambenih proizvoda koji se redovito pojavljuju u reklamama problematično je za djecu
Mališani koji redovito vrijeme provode pred TV ekranima naginju sakupljanju kilograma već samim time što se fizički ne kreću dovoljno.
Novo istraživanje provedeno na Sveučilištu Berkley dokazuje da i sam TV program utječe na prehrambene navike djece, te da su reklame izravno povezane s dječjom pletilosti.
Pritom su promatrane životne navike kod 3500 djece ispod 12 godina. Pratila se njihova kilaža, količina kretanja, okolnosti u kojima žive kao i što gledaju na malim ekranima.
Rezultati su pokazali da su djeca koja su bila najviše izložena reklamama imala i najveći BMI, dok gledanje filmova i crtića na DVD-u, tj. bez reklama nije imalo utjecaja na tjelesnu težinu.
Oko 30% prehrambenih proizvoda koji se redovito pojavljuju u reklamama problematično je za djecu, a oglašivači nerijetko apleiraju upravo na mališane i tako u njima stvaraju potrebu za slatkišima i ostalim nezdravim namirnicama.
Novi komentar