Reklame debljaju djecu
Oko 30% prehrambenih proizvoda koji se redovito pojavljuju u reklamama problematično je za djecu
![](http://metro-portal.hr/img/repository/2010/02/medium/tv_djeca_diejte_ss.jpg)
Mališani koji redovito vrijeme provode pred TV ekranima naginju sakupljanju kilograma već samim time što se fizički ne kreću dovoljno.
Novo istraživanje provedeno na Sveučilištu Berkley dokazuje da i sam TV program utječe na prehrambene navike djece, te da su reklame izravno povezane s dječjom pletilosti.
Pritom su promatrane životne navike kod 3500 djece ispod 12 godina. Pratila se njihova kilaža, količina kretanja, okolnosti u kojima žive kao i što gledaju na malim ekranima.
Rezultati su pokazali da su djeca koja su bila najviše izložena reklamama imala i najveći BMI, dok gledanje filmova i crtića na DVD-u, tj. bez reklama nije imalo utjecaja na tjelesnu težinu.
Oko 30% prehrambenih proizvoda koji se redovito pojavljuju u reklamama problematično je za djecu, a oglašivači nerijetko apleiraju upravo na mališane i tako u njima stvaraju potrebu za slatkišima i ostalim nezdravim namirnicama.
Novi komentar