Prvi službeni #sexemoji
Nakon provedene ankete o upotrebi emojija za sexting, LELO je podnio prijavu za uvođenje prvog službenog #sexemoji na svijetu i poziva sve da iskažu svoju podršku ovom nastojanju
Kao zagovornik seksualno pozitivnog načina života, seks wellness brand LELO podupire sexting jer on oslobađa čak i najstidljivije među nama i omogućuje da izrazimo stvari koje možda ne bismo rekli drugoj osobi u lice. Ne postoji ništa poput pravog emojija ili kombinacije emojija i " što ima" postaje "bacimo se na posao." Pa ipak, ne postoji piktogram koji prikazuje seks. Želite li flertovati u poruci morat ćete iskoristiti mnoge zamjenske emojije, od uobičajenih emojija voća i povrća do nekih manje očitih, poput pijetla ili kamenica.
U svjetlu toga, LELO je danas predao svoju prijavu za uvođenje prvog službenog #sexemoji tvrtki Unicode, koja je odgovorna za postojanje svih emojija. Kako su emojiji sastavni dio načina na koji se ljudi povezuju, LELO vjeruje da će stvaranje takvog emojija započeti novu eru komunikacije o seksu, dodatno razbiti stigmu oko razgovora o seksu na mreži i pomoći još većem broju ljudi da budu zadovoljniji svojim spolnim životom. LELO je istovremeno pokrenuo peticiju na platformi change.org tražeći od javnosti da podupre ovaj cilj.
Novo normalna komunikacija
Ono što je počelo kao mala, pikselizirana ikona, danas je nezaobilazni dio moderne kulture, univerzalni jezik koji razumije većina i mnogima omiljena predigra. Ne vjerujete nam? Brojke ne lažu. Trenutno postoji više od 3,1 tisuće različitih emojija, a 2021. broj će porasti na 3,3 tisuće. Pet milijardi emojija dnevno se koristi na Facebooku, i deset milijardi svaki dan sveukupno. Najpopularniji emoji je lice koje plače (izvor: Emojipedia). Također, nevjerojatnih 95% internetskih korisnika koristilo je barem jednom emoji u komunikaciji. Popularnost emojija je tolika da se koriste čak i izvan svojih izvornih značenja povezanih s određenim simbolima kako bi komunicirali ideje koje još nisu dobile vlastiti vizualni prikaz.
Imajući to na umu, LELO je proveo istraživanje komunikacijskih navika s posebnim naglaskom na upotrebu emojija za flertanje. Istraživanje koje je obuhvatilo oko deset tisuća ljudi otkrilo je kako su emojiji postali važan dio naših svakodnevnih razgovora, a:
-
76% ispitanika kaže kako koriste emojije u komunikaciji o seksu.
-
Polovica onih koji su sudjelovali u anketi redovito koriste emojije, ali ne nužno u svakoj poruci.
-
Većina ljudi koristi emojije jer su razigrani (71,5%), a opet, gotovo 17% ispitanika uopće ih ne koristi.
-
Emojiji korišteni za sexting poznati su po dvostrukom značenju, a najpopularniji su kapljice vode, breskva i banana. Istovremeno, oni potiču kreativnost ljudi jer kombinacije ikona ponekad uključuju i one koje same po sebi nisu pretjerano seksi, poput dječje bočice mlijeka ili chilli papričice.
-
Na pitanje kolika je vjerojatnost da će podržati kampanju kojom se traži stvaranje seks emojija, 86% je reklo da bi rado podržalo kampanju tvrtke LELO, a 54% se slaže da bi uz seksualne emojije trebali postojati i emojiji za siguran seks i seksualne igračke. Svi oni koristili bi seks emoji u svojoj komunikaciji.
-
Što se tiče dizajna, prevladava mišljenje da bi seks emoji trebao suptilno prikazati seks, a 29% vjeruje da bi trebao prikazivati eksplicitno seks. 8% vjeruje da bi emoji trebao biti apstraktan.
Kako se komunikacija prvenstveno oslanja na slanje poruka zbog brzine kojom možemo prenijeti svoju poruku i broja ljudi kojima možemo dosegnuti, emojiji se koriste za skraćivanje načina komunikacije. Slično kao i sama pojava emojija na početku desetljeća, promjene i izazovi 2020. godine uzrokovali su tektonski pomak u životima ljudi. Pandemija koja nas je natjerala da boravimo u kući veći dio prošle i početkom ove godine, veći je dio svakodnevnih aktivnosti prenijela u sferu interneta. Pri tome, mnogi su se okrenuli mrežnim prostorima kako bi održali svoje romantične odnose. "Za industriju seksualnog wellnessa, prvi lockdown 2020. godine u potpunosti je normaliziralo diskurs o seksualnom užitku u tzv. mainstream medijima, a seks se pokazao ključnim za opću dobrobit ljudi", kaže Luka Matutinović, CMO tvrtke LELO.
„A sposobnost razgovora o seksualnosti u medijima bitna je kad je riječ o osobnoj dobrobiti svakog pojedinca. To je potaklo LELO da podnese službeni zahtjev pri tvrtki Unicode za uvođenje prvog službenog seks emojija. Budući da je seks danas uobičajena pojava u medijima, čini se da je došlo vrijeme i za seks emoji. Kao lider u industriji, smatramo kako je naša uloga predvoditi ostale u ovom nastojanju i ostvarenju cilja za čitavu industriju i širu javnost. Stvaranje ovog emojija vidimo kao korak u pravome smjeru i potpunoj slobodi govora o seksu na svim kanalima i objavljivanju bez straha od cenzure na društvenim mrežama. Imati piktogram koji prikazuje seks, siguran seks, pa čak i seksualne igračke bit će stoga sljedeća prekretnica u potpunom oslobađanju diskursa o seksu ", dodaje Matutinović.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar