« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 6 godina i 7 mjeseci
PREHRANA ZA MOZAK

Pomoću pravih namirnica poboljšajte raspoloženje, pamćenje, koncentraciju...

Mozak teži samo 1,3 kg no preuzima oko 20 posto dnevnog kalorijskog unosa hrane, tako da vrijedi pripaziti što jedete

Mozak će vam biti zahvalan
Mozak će vam biti zahvalan (Shutterstock)
Više o

prehrana

,

pamćenje

,

mozak

,

koncentracija

,

raspoloženje

Jačanje koncentracije - dobra moć koncentracije ovisi o procesuiranju informacija putem moždanih stanica. One trebaju kisik, a dobivaju ga iz šećera u krvi. Osiguravanje adekvatnog kalorijskog unosa tijekom dana prvi je korak u tom procesu. Kako bi on bio uspješan, mozak treba supstancu po imenu mielin. Omega-3 masne kisline pomažu izgradnji i održavanju mielina. Stoga jedite regularno - tri obroka na dan, kako biste zadržali koncentraciju.

Podizanje raspoloženja - jedan od ključnih neurotransmitera, kemikalija koje prenose informacije među moždanim stanicama, jest dopamin. On je odgovoran za dobro raspoloženje. Podizanje nivoa dopamina potiče entuzijazam i užitak, a njegovo opadanje tugu, prazninu i dosadu. Slatka i masna hrana inducira lučenje dopamina. No brzo skok ove kemikalije znači i njezin brzi pad, stoga kako biste cijeli dan zadržali normalnu razinu, konzumirajte spore proteine. Isprobajte slaninu i jaja za doručak kako biste imali dobro raspoloženje tijekom dana. Bademi i orašasti plodovi također se preporučuju.

Poboljšanje pamćenja - naša sposobnost da pamtimo stvari ovisi o stvaranju novih veza među moždanim stanicama. To se događa kada su ˝uzbuđene˝, što je razlog zbog čega pamtimo događaje koji nas emocionalno ili intelektualno stimuliraju. Jedna od ključnih kemikalija u mozgu koje drže stanice ˝uzbuđenima˝ jest acetilholin. Ova kemikalija stvara se iz holina koji se nalazi u jajima, jetri i soji. Povrće poput kupusa, brokule i karfiola također poboljšava pamćenje.

02.07.2014. 13:16:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh