Pola vremena dok su budni Britanci su na telefonu ili ispred TV-a
Dok je budna, prosječna osoba provede 45 posto vremena u upotrebi medija ili nekog komunikacijskog sredstva, kaže se u istraživanju Ofcona
Gotovo polovinu vremena kad su budni Britanci provedu na telefonu ili pred televizorom, i za to sve manje plaćaju, kaže se u izvještaju Ofcoma objavljenom u srijedu.
Dok je budna, prosječna osoba provede 45 posto vremena u upotrebi medija ili nekog komunikacijskog sredstva, kaže se u istraživanju Ofcona. Prosječni se Britanac u isto vrijeme ne služi samo jednim uređajem pa tako uspije osam sati i 48 minuta upotrebe medija ugurati u samo sedam sati.
"Prvi put vidimo koliko su nam mediji i komunikacije važni u životu", kaže Peter Phillips iz tvrtke Ofcom. Upotreba se povećava, a cijene se smanjuju, vidi se u Ofcomovu godišnjem izvještaju o britanskoj televiziji, radiju, telekomunikacijama i internetu. Mjesečni trošak kućanstva na komunikacijske usluge pao je u zadnjih pet godina za 9,4 posto, na 91,24 funte.
Korisnici danas šalju četiri puta više sms-ova na dan nego 2004., a gotovo četvrtinu vremena provode na internetskim društvenim grupama. Korisnicima mobitela Facebook je uvjerljivo najpopularnija internetska stranica, kaže Ofcom. Tradicionalni su mediji i dalje popularni, a prosječna osoba gleda televiziju tri sata i 45 minuta na dan. Gotovo četvrtina ljudi u zadnjih je 12 mjeseci kupila televizor koji je HD-ready. (hina/metro-portal)
Novi komentar