Odgoj djece - kako uskladiti učenje i igru?
Majke različitih karakteristika i uvjerenja govore o tome kako raspoređuju vrijeme svoje djece između učenja i zabave
Kako izbalansirati vrijeme za igru i vrijeme za učenje? Tri majke iz osobnog iskustva govore kako usklađuju igru i obaveze.
Hipi mama
Lili Meier sa svojim suprugom vodi "My Little Green Shop", online trgovinu organskih i održivih proizvoda za bebe. Ima sina Sebastiana (25 mjeseci) i kćer Savara (9 mjeseci).
Zalažem se za odnos 50:50 između strukturiranih aktivnosti u kojima djeca uče nove riječi, pjesme ili vještine i slobodnog vremena tijekom kojeg se djeca sama zabavljaju i istražuju. Pratim njihov bioritam. Djeca pokazuju kada žele blisku interakciju i kada se radije žele igrati sama, a najbolje uče kada nisu umorna. Učenje smo stoga prebacili na dio dana nakon doručka, nakon popodnevnog spavanja i nakon večere. Trudimo se puno vremena provoditi u prirodi.
Zaposlena mama
Avis Jones-DeWeever izvršna je direktorica Nacionalnog vijeća za Crnkinje. Ima dva sina, Aidana (7) i Guyja (14).
Voljela bih reći da sam jedna od onih super-organiziranih majki koje sve stižu i ne osjećaju grižnju savjesti. No, ne ubrajam se među njih. Mislim da slijedim srednji put, naporno radim i obožavam svoju djecu. Balans u mom rječniku gotovo ne postoji. Trudim se postići da svaki dan bude ispunjen igrom i učenjem. Ozbiljno shvaćam svoju odgovornost da svoje dečke potaknem na aktivnosti koje će im dati dobre temelje za uspjeh, ali znam i da je djetinjstvo prolazno. Stoga mi je podjednako važno da imaju dovoljno vremena za igru. Vjerujem da će tako otkriti imaginaciju i kreativnost i da će, jednog dana, slijediti svoje snove.
Nezaposlena mama
Samantha Mellen ima sina Lucasa (2) i Josha (4 mjeseca).
Moje dijete nije jedno od onih koje može sjesti i crtati. Lucas je vrlo živahan i više uživa u košarci, igrom sa psom i autićima. Voljela bih imati vrijeme određeno za učenje, ali mislim da to ne bi bilo zabavno ni za njega ni za mene. Ne želim ga prisiljavati na učenje brojki i slova, ima samo dvije godine. Učenje stoga pokušavam ugraditi u igru i svakodnevne aktivnosti. Brojimo kad hodamo po stepenicama, razgovaramo o veličinama kad se igramo plastelinom i slično. Uči kroz igru i razgovor. Djeca bi trebala biti djeca.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
ww.bakigames.com
Novi komentar