« Svijet
objavljeno prije 15 godina i 8 mjeseci
infomercial

Obama platio 30-minutni spot na svim postajama

Fotografija vijesti
Fotografija vijesti (Getty Images)
Više o

Barack Obama

,

američki izbori

,

Obama

,

predizborne reklame

Demokratski kandidat za američkog predsjednika Barack Obama u srijedu navečer je zauzeo udarni termin na sedam američkih nacionalnih TV mreža, s neuobičajenim 30-minutnim predizbornim oglasom, koji sadržava zaključne poruke i najupečatljvije trenutke iz njegove kampanje, s naglaskom na plan pomoći srednjoj klasi izloženoj udarima gospodarske krize.

Predizborni TV oglas takve duljine, koji je u američkim medijima opisan kovanicom "infomercial", u kampanjama u SAD-u nije viđen od 1992. godine, kada je milijarder Ross Perot kao nezavisni kandidat imao seriju sličnih oglasa u glavnom večernjem terminu američkih TV mreža.

 


 
Ova fotografija Obamine supruge
ne ulijeva povjerenje u njegova obećanja
 

"Ja neću biti savršeni predsjednik, no ovo mogu vam obećati - uvijek ću vam reći što mislim i kakvo je moje stajalište", istaknuo je Obama u oglasu, s kojim je po ocjenama analitičara želio pridobiti neodlučne birače, ali i pokazati iznimnu financijsku snagu svoje kampanje, obzirom da je za oglas utrošeno četiri milijuna dolara.

U analizi CNN-a, koji je odbio emitirati oglas, postavljeno je pitanje da li s tolikom financijskom nadmoći, koja se održava i u činjenici da posljednjih dana kampanje Obama po broju emitiranih TV oglasa dvostruko nadmašuje Johna McCaina, "Obama ustvari kupuje izbore?".

U oglasu se portretiraju četiri obitelji koje govore o svojoj borbi s ekonomskim teškoćama, sa skupim zdravstvenim osiguranjem i drugim problemima običnih građana.

Objašnjavajući kako namjerava riješiti njihove probleme, Obama u oglasu iznosi naglaske svojih planova za postizanje energetske neovisnosti, ograničenje troškova u Iraku, ulaganja u medicinsku tehnologiju i prevenciju, smanjenje poreza za srednju klasu i povećanje potrošnje na obrazovanje.

"Vidjeli smo u posljednjih osam godina koliko odluke predsjednika imaju duboki učinak na smjer povijesti i na živote Amerikanaca. No puno toga krivoga u našoj zemlji ide i dalje od toga. Desetljećima smo govorili o istim problemima i nikada ništa nije učinjeno da ih se riješi", kaže Obama.

"U posljednjih 20 mjeseci proputovao sam uzduž i poprijeko ove zemlje, ja i supruga Michelle sreli smo mnoštvo Amerikanaca koji traže stvarne i trajne promjene, koje će donijeti razliku u njihovim životima"Obama

U oglasu Obama poručuje Amerikancima da je došlo vrijeme za promjenu, i poziva ih da tu promjenu osiguraju svojim glasovanjem za njega u utorak 4. studenoga.

Obamina kampanja angažirala je za 30-minutni TV oglas, emitiran na TV mrežama NBC, CBS, Fox, MSNBC, BET, Univision i TV One, Davisa Guggenheima, izvršnog producenta Oscarom nagrađenog dokumentarca "Neugodna istina", bivšeg potpredsjednika SAD Ala Gorea. (hina/metro-portal)

30.10.2008. 10:55:57
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh