Novi pogled na užitak
Spajanjem ljubavi prema uličnoj modi i prema sebi, užitak postaje glavna tema suradnje dva branda
LELO, brend posvećen seksualnom zdravlju, predstavlja ekskluzivno partnerstvo sa svjetskim lifestyle brendom Diesel i jedinstvenu suradnju koja uključuje posebna izdanja LELO bestsellera LELO SONATM Cruise i TORTM 2. Suradnja brendova LELO i Diesel suradnja je dvaju buntovnih, revolucionarnih brendova koji nikada nisu bježali od istraživanja i izazivanja tradicionalno prihvaćenih identiteta i uvjerenja.
Seksualni izraz za uspješan život
Moda i seksualnost su desetljećima duboko isprepleteni. Kao jedan od novijih oblika umjetnosti, moda često odražava, pa čak i uvodi razvoj i promjene u društvo. Sugestivne slike bile su u središtu modnih kampanja, a seks je bio ključan u prodaji odjeće s modnih pista. Također, neočekivani rast seksualne industrije doveo je do niza promjena u načinu na koji percipiramo i govorimo o seksualnosti, te stvorio neraskidivu vezu između mode i erotike.
Oba brenda sudjelovala su i doprinijela ovim promjenama kombinirajući inovativnu tehnologiju i dizajn. Uvijek težeći napretku, LELO je pokazao kako je moguće istovremeno uživati u zadovoljstvu i luksuzu. Kada su lansirani prvi LELO proizvodi, isticali su se jer nisu izgledali kao seks igračke. LELO igračke izgledaju poput umjetnine, elegantne i lijepe. Kad pričamo o LELO dizajnu, radi se o glatkim linijama, uglađenim oblicima i zavodljivim tijelima proizvoda.
Dva brenda ovaj put su se udružila kako bi još pomaknuli granice za pojedince koji slijede svoj jedinstveni put i izražavaju individualnosti kroz carpe diem filozofiju. LELO i DIESEL suradnjom žele pokazati kako se užitak prirodno uklapa u svakodnevni život, čineći ga ključnim sastojkom baš kao što je moda. Ono što su par DIESEL traperica učinile za modnu industriju, LELO je učinio industriji seksualnog zdravlja, a zajedno hrabro pokazuju kako moda i seks idu ruku pod ruku. Ovo je poziv ljudima da prigrle svoju seksualnost, eksperimentiraju i slobodno izraze svoje strasti.
„Mi u LELO smo pioniri i uvijek rado surađujemo s brendovima koji razmišljaju slično kao i mi, odnosno brendovima koji inspiriraju i osnažuju ljude da izraze svoj stil. Zbog toga nam je suradnja s DIESEL brendom bila sasvim logična jer smo u tom brandu pronašli partnera koji odgovara našoj filozofiji", rekao je Luka Matutinović, LELO CMO. "Naše partnerstvo s brendom DIESEL važno je jer spaja modu i seks tehnologije te naglašava kako je seksualno zdravlje neodvojivi dio naše svakodnevice. Baš kao par traperica."
Matutinović dodaje: „Uzeli smo dva revolucionarna i najprodavanija LELO proizvoda, LELO SONATM Cruise i TORTM 2, i udahnuli im taj jedinstveni DIESEL šarm. Time smo dobili proizvode koji su utjelovljenje one inovacije i jedinstvenosti što je poznata za LELO proizvode, uz dodatak individualnosti i slobode izražavanja moderne osobe koja je sinonim za DIESEL."
Kolekcija, koja u prodaju ide 6. travnja 2022., bit će dostupna isključivo na lelo.com, diesel.com i odabranim vodećim Diesel trgovinama diljem svijeta.
Novi komentar