« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 9 godina i 2 mjeseca
AUTOSABOTAŽA

Najčešće greške koje žene čine dok su na dijeti

Striktno se pridržavate propisanog plana prehrane, no kilogrami se ne tope? Možda griješite u samom pristupu

Fotografija vijesti
Više o

dijeta

,

mršavljenje

,

višak kilograma

,

vitka linija

,

pogreške

Od svih metoda mršavljenja dijete su fizički daleko najlakše za izdržavanje i zbog toga su najpopularnija solucija. Kako bi se zadovoljila velika potražnja za funkcionalnim režimom prehrane dijete se "štancaju" kao na pokretnoj traci. Neke su loše, dok su druge sjajne, no što ako se pridržavate neke razvikane dijete koju su milijuni ljudi diljem svijeta pohvalili, a konkretni rezultati izostanu?

Možda se pogriješili tako što:

Jedete prevelike porcije - Iako ste iz prehrane izbacili meso, kruh i tjestenine te prešli na voće i povrće to ne znači da u njima možete neograničeno uživati. Čak i zdrava hrana može sabotirati sav vaš trud. Velike porcije salata ne samo da vas umaraju i napuhuju, već šire želudac tako da vam je potrebno sve više i više hrane kako bi se zasitili.

Odustajete nakon jedne "nesreće" - Puno ljudi prekine s dijetom nakon što su silom prilika pojeli nešto što nisu trebali, poput kolača ili roštilja na rođendanu. Jedan slučajni obrok neće upropastiti sav vaš trud, već opetovano cjelodnevno uživanje u hrani. Stoga nemojte odustati od dijete zbog jedne svečane večere.  

Konzumirate "dijetalnu" hranu - Namirnice s malo masnoća, malo ugljikohidrata i malo šećera imaju zanimljiv efekt: ostavljaju vas gladnima. Iako dijetalna hrana može zavarati okusne pupoljke, ona ne može prevariti tijelo stoga je lako moguće da nakon obroka prigrizete još nešto.

Preskačete obroke - Mnoge žene frustrira to što jedu malo, a opet ne gube kilograme. Trik leži u tome da ako želite više izgubiti morate i više jesti. Zvuči paradoksalno, no tvrdnja ima temelja u ljudskoj biologiji. Lagani obrok svakih četiri sata održavat će metabolizam na vrhuncu performansi, a ujedno će spriječiti da u napadu gladi ne "opelješite" hladnjak ili automat sa slatkišima.

Izbjegavate doručak - Mnogi preskaču doručak jer "nemaju naviku jesti ujutro" ili jednostavno "nisu gladni", no takva navika se može vrlo negativno odraziti na uspješnost skidanja kilograma. Kako bi se nadoknadio početni manjak energije organizam zahtijeva pojačani unos hrane tokom dana, a to može debelo nadmašiti tjelesne potrebe za kalorijama.

09.05.2012. 22:40:40
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh