« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 11 dana
SAVJETI :)

Najbolja prehrana za mršavljenje

Sve kalorije nisu jednake. Industrijski kolači i peciva ih sadrže, ali one su uglavnom od šećera, koji je nutritivno vrlo siromašan

Jogurt je važan...
Jogurt je važan... (Arhiva)
Više o

hrana

,

prehrana

,

mršavljenje

Hrana koju jedete igra važnu ulogu, ne samo zbog broja kalorija po obroku već i zbog načina na koji utječe na vaš apetit i sitost.

Iako nijedna hrana ne može potjerati masnoću s trbuha, određene namirnice imaju hranjive sastojke koji mogu pomoći. Jogurt je jedna od tih namirnica.

Kao i svaka hrana, jogurt sadrži kalorije koje doprinose vašem dnevnom unosu. Međutim, sve kalorije nisu jednake. Industrijski kolači i peciva ih sadrže, ali one su uglavnom od šećera, koji je nutritivno vrlo siromašan.

Kalorije u običnom jogurtu potječu od proteina, ugljikohidrata i masti, što sve doprinosi i zdravlju i normalnim funkcijama organizma.

Proteini vode glavnu riječ

Proteini se često promiču kao savršena hrana za mršavljenje, i to s dobrim razlogom. Zbog svoje složene kemijske strukture tijelo ga sporije razgrađuje. Prema Harvard Health T.H. Chan School of Public Health, sporo pražnjenje želuca djeluje tako da dulje imate osjećaj sitosti, što vam može pomoći da kontrolirate unos kalorija i izgubite masnoću na trbuhu.

Osim toga, proteini imaju visoku vrijednost termogeneze izazvane prehranom (DIT). DIT je metabolički odgovor na hranu koji rezultira povećanom potrošnjom energije tijekom probave. Prema članku objavljenom u Nutrition and Metabolism u studenom 2014., proteini imaju najveću vrijednost DIT-a od tri makronutrijenta, povećavajući potrošnju energije za od 15 do 30 posto.

Ugljikohidrati i masti proizvode povećanje energije od 5 do 10 posto odnosno 0 do 3 posto.

Probiotici kao podrška organizmu

Konačno, jogurt je bogat izvor probiotika, živih mikroorganizama koji blagotvorno djeluju na mikrobiom crijeva. Istraživači su proučavali povezanost mikrobioma i pretilosti i, prema radu objavljenom u Nutrition and Metabolism u veljači 2016., crijevna mikroflora može igrati ulogu u regulaciji tjelesne težine.

06.12.2021. 09:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh