Muškarci pred ogledalom provode više vremena od žena
Prosječni muškarac na kupanje, brijanje, izbor odjeće, oblikovanje frizure i nanošenje raznih preparata dnevno potroši 83 minute
Jedna od najpoznatijih karakteristika muškaraca je to što ženama prigovaraju zbog količine vremena koja im je potrebna da se spreme za izlazak, ali taj period je kako se čini postao prošlost. Nedavno objavljeno britansko istraživanje pokazalo je da se današnji muškarci za izlazak spremaju duže od žena.
Prema rezultatima istraživanja, prosječni muškarac na kupanje, brijanje, izbor odjeće, oblikovanje frizure i nanošenje hidratantnih krema i drugih preparata dnevno potroši čak 83 minute. Žene na uljepšavanje, odnosno na izbor odjeće, šminkanje i sređivanje kose dnevno potroše 79 minuta.
"Nekad je u modi bilo da muškarac izgleda kao da nije potrošio više od nekoliko minuta za jutarnje dotjerivanje, međutim, danas svatko cijeni čovjeka koji brine o svom izgledu, čovjeka koji lijepo miriše i izgleda kao da je uložio veliki napor da izgleda kako izgleda", kazao je direktor jedne britanske trgovine kozmetikom.
Nekadašnjim popularnim macho tipovima nije smetalo što su neobrijani, a na sebe su uvijek navlačili neke stare krpe, no današnji miljenici javnosti su muškarci koji svom izgledu posvećuju mnogo pažnje. Tome svjedoči i kako su samo neki od proizvoda koje skoro svaki muškarac ima vosak, gel ili pjena za kosu, krema za brijanje, 'aftershave', parfem te šampon i regenerator za kosu, piše Daily Mail.
Istraživanje u kojem je sudjelovalo 3.000 muškaraca pokazalo je da oni u prosjeku ispod tuša provedu 23 minute, dok je ženama za to potrebno 22 minute. Također, muškarcima je potrebno čak 18 minuta da se obriju, dok je ženama, iako one depiliraju tri zone, za to potrebno svega 14 minuta.
Najporažavajući podatak po, kako se čini ne baš toliko snažniji spol, je da i u biranju odjeće muškarcima treba više vremena. Naime, dok se oni odluče što će nabaciti na sebe prođe prosječno 13 minuta, dok one na to utroše 10 minuta. Srećom, na namještanje frizure i nanošenje kremica muškarci dnevno troše 'samo' 17, dok je ženama za to potrebno nešto više, odnosno 22 minute.
Istraživanje je pokazalo i to da trećina muškaraca redovno prati modne časopise i magazine koji reklamiraju nove proizvode, a da, pazite sad, čak 29 posto njih kupuje isključivo dizajnerske stvari. Vezano uz to, oni jednom mjesečno odlaze u shopping po novu odjeću i kozmetičke proizvode, a 66 posto ispitanika kaže kako voli voditi brigu o svom izgledu što je više moguće. Dvije trećine pripadnika jačeg spola kaže kako su ponosni na svoj izgled, dok je 34 posto ispitanih istaknulo kako ne vide problem u tome što su voljni na sebe potrošiti jednako vremena koliko i žene.
Novi komentar