Modna industrija promovira anoreksiju?
Digitalno obrađeni modeli koji nalikuju osobama oboljelim od anoreksije očito su postali zaštitni znak modne kuće Ralph Lauren
Kompanija se još jednom našla pod udarom kritika nakon što se fotografija modela Valentine Zelyaeve pojavila u jednom njihovom dućanu u Sydneyu. Začudo, model se pojavljuje u dvije različite verzije na internet stranici Ralph Laurena, od kojih jedna nije digitalno obrađena, što je navelo na komparaciju. U retuširanoj verziji glava modela je iste veličine kao i struk, ruke su jednake debljine kao i bedra, dok su ramena šira od bokova.
Mnogi internet korisnici iznenađeni su fotografijom i gabaritima koje modna industrija nameće ženama. A samo tjedan dana ranije kompanija je uspjela šokirati fotografijom drugog modela, Filippe Hamilton, koja je digitalno obrađena tako da joj glava izgleda veće od struka. Hamilton je zadobila pažnju javnosti tvrdeći kako su je otpustili zbog toga što je navodno predebela.
Oglasio se i glasnogovornik Ralph Laurena: ˝42 godine gradimo brand baziran na kvaliteti i iskustvu. Nakon detaljnije istrage, priznajemo da smo odgovorni za nekvalitetno obrađenu i nimalo reprezentativnu sliku ženskog tijela. Analizirali smo problem i u budućnosti ćemo poduzeti sve potrebne mjere da se naši proizvodi prezentiraju na najbolji mogući način.˝
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar