Korisne radne navike
Kako bolje analizirati i riješiti zabrinjavajuće situacije, razviti pozitivan stav, pobijediti depresiju i napuniti se pozitivnom energijom te postići duševni mir i zadovoljstvo
Ako imate problema na poslu, ove četiri korisne radne navike pomoći će vam spriječiti umor i brige.
Naučite organizirati posao, dijeliti odgovornost i nadgledati rezultate
Mnogi ljudi iz poslovnog svijeta upropaštavaju svoje zdravlje i život jer nikad nisu naučili dijeliti odgovornost s drugima pa sve obavljaju sami. Poslovni čovjek i svatko na odgovornom položaju mora naučiti prenijeti dio odgovornosti na druge. To je jedini način na koji možete spriječiti napetost, umor i živčana oboljenja.
Obavljajte poslove prema redoslijedu važnosti
Za uspješno obavljanje posla važna je sposobnost pravilnog razmišljanja i navika obavljanja poslova prema redoslijedu važnosti. Isplanirajte dnevne obveze tako da prvo obavite ono što je najvažnije.
Organizirajte radni stol
Sklonite s radnoga stola sve što nije povezano s neposrednim poslom. Tako ćete moći raditi brže i efikasnije. Prizor zatrpanog radnog stola stvara stres jer podsjeća da moramo obaviti jako puno stvari, a za to nemamo dovoljno vremena.
Probleme odmah rješavajte
Kad se suočite s problemom, nastojte ga riješiti odmah. Imate li sve elemente potrebne za odluku, donesite je brzo, bez odgađanja. Bolje je rješavati probleme jedan po jedan i bez odgađanja donositi odluke.
Naučite organizirati posao, dijeliti odgovornost i nadgledati rezultate
Mnogi ljudi iz poslovnog svijeta upropaštavaju svoje zdravlje i život jer nikad nisu naučili dijeliti odgovornost s drugima pa sve obavljaju sami. Poslovni čovjek i svatko na odgovornom položaju mora naučiti prenijeti dio odgovornosti na druge. To je jedini način na koji možete spriječiti napetost, umor i živčana oboljenja.
Novi komentar