« Hi-tech
objavljeno prije 8 godina i 2 mjeseca
TEHNOLOGIJA

Kompjuterska grafika će sustići stvarnost za 10 godina

Kompjuterska grafika se usitinu razvija izuzetno brzim korakom- ono što smo nekoć igrali na konzolama sada već igramo na mobitelima

Posebna pažnja je pridodana detaljima oko oka
Posebna pažnja je pridodana detaljima oko oka (iryoku.com)
Više o

video igrice

,

kompjuterska grafika

,

kompjuterska tehnologija

Prije samo 40 godina grafika na igraćim konzola se sastojala od dvije ravne crte i točkice koja je predstavljala lopticu. Danas, konzole su u mogućnosti prikazivati cijele gradove sa zadivljujućom razinom detalja, a za deset godina, sudeći po Kim Libreriju grafika generirana na konzolama se neće moći razlikovati od stvarnosti.

Kim Libreri, nadzornik vizualnih efekata u Industrial Light and Magicu (ILM), je izjavio: „Ovo je zanimljivo vrijeme jer sa modernom hardwareom za kompjutersku grafiku, kako stanje ide, biti će poprilično teško razlikovati između nečega što je interaktivno i stvoreno u stvarnom vremenu (real-time), i nečega što je rađeno za animiranu TV seriju, ili čak i za seriju uživo."

Način na koji to postižu je tako što koriste motion-capture tehnologiju. Kamere snimaju glumca te se onda njegovi najmanju potezi, čak i trzaju mišića oko oka, grafički generiraju.

Kompjuterska grafika se usitinu razvija izuzetno brzim korakom- ono što smo nekoć igrali na konzolama sada već igramo na mobitelima. Čak i reklame za kompjuterske igre sve više sliče reklamama za akcijske filmove.

Dok je ova tehnologija dobrodošla u svijetu kompjuterskih igara pitanje je hoće li tamo ostati, ili će se nje dokopati i razne vlade ili medijske kompanije, kojima bi ovako nešto služilo kao savršen alat za manipuliranje javnosti.

Puni članak kao i slike i video jednog generiranog modela možete vidjeti na Daily Mailu, a ostale radove Jorge Jimeneza, osobe koja je napravila taj model, ovdje.

14.08.2012. 22:15:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh