« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 2 mjeseca i 13 dana
ZNATE LI?

Koliko voća je zdravo pojesti?

Mogu postojati trenutci kada je potrebno smanjiti unos voća zbog visokog udjela šećera.

Treba paziti i na pretjerani unos voća
Treba paziti i na pretjerani unos voća (Arhiva)
Više o

voće

,

antioksidansi

,

dijeta

,

šećer

Voće je jedan od ključeva zdrave prehrane, no nerijetko ljudi misle da ga mogu jesti u neograničenim količinama upravo iz tog razloga - ima li u tome istine ili se ipak krije neka zamka? 

Odgovor je, nažalost - da. Svježe voće bogato je vitaminima i antioksidansima. Ipak, može biti dvosjekli mač jer i dalje sadrži kalorije i ugljikohidrate. Upravo su to dvije stvari koje mogu zaustaviti vaš napredak u gubitku kilograma. 

Raznoliko voće je bitan dio balansirane dijete. No, mogu postojati trenutci kada je potrebno smanjiti unos voća zbog visokog udjela šećera

Voće ima velike količine jednostavne fruktoze, zbog čega ga mnoge osobe izbacuju iz dijete.

Za razliku od glukoze, koja je šećer koji odlazi u mišiće, mozak i organe te se koristi za energiju, fruktozu razgrađuje jetra. Postoje veće šanse da će višak fruktoze postati mast i tijelo će to pohraniti kao zalihu energije 'na vašem struku.'

Imajte na umu da su kalorije i ugljikohidrati bitni aspekti gubitka kilograma. Jedna banana sadrži 100 kalorija i čak 27 grama ugljikohidrata, dok jabuka može imati 30 grama ugljikohidrata.

Ograničavanje unosa ugljikohidrata na 100 grama dnevno popularna je metoda gubitka kila. U tom slučaju bi dvije banane i jedna jabuka na dan zauzele čak 84 posto unosa ugljikohidrata, a unijet ćete i veliki broj kalorija.

Prema tome, kao i sa svime - umjereno!

05.02.2019. 11:01:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    armando
    05.02.2019. 17:57
    3 puta na dan
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh