« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 1 dan
ZAPAMTITE!

Koliko vježbanja je potrebno?

Liječnici smatraju kako je premalo ljudi fizički aktivno te kako se treba podignuti svijest o važnosti vježbanja

Vježbajte primjereno godinama
Vježbajte primjereno godinama (Arhiva)
Više o

vježbanje

,

godine

Smjernice za fizičku aktivnost od dječjih dana pa do najkasnije životne dobi i opet su se malo promijenile jer liječnici smatraju kako je premalo ljudi fizički aktivno te kako se treba podignuti svijest o važnosti vježbanja.

Stoga, evo što kažu:

Od 5. do 18. godine 

  • barem jedan sat umjerene do snažne tjelesne aktivnosti dnevno 
  • razvijati mišićnu kondiciju i snagu kostiju 
  • minimalizirati vrijeme provedeno neaktivno 

Od 19. do 64. godine

  • važno je biti i dalje fizički aktivan svakim danom - održavati fizičku snagu raznim aktivnostima (čak i vrtlarstvom)
  • najmanje 150 minuta aktivnosti (brzo hodanje, bicikliranje) ili 75 minuta jačih aktivnosti (trčanje) na tjedan 
  • minimalizirati vrijeme provedeno neaktivno, razbiti duge periode neaktivnosti 

 Stariji od 65 godina

  • i lagana fizička aktivnost je bolja od nikakve 
  • dva puta u tjednu pokušajte poboljšati mišićnu snagu, fleksibilnost i ravnotežu 
  • svaki tjedan, 150 minuta aktivnost umjerenog intenziteta 
  • prekinuti dugotrajno razdoblje sjedenja uz laganu aktivnost (barem stajanje) 
18.09.2019. 18:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh