« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 godinu i 2 mjeseca
ŠEĆER

Koje voće treba izbjegavati

Stvar je jednostavna - voće je zdravo, no ako u sebi ima velike količine šećera, nitko neće obratiti pažnju na to, a zapravo ćete se debljati i čuditi kako vam se to događa

Odlično je, ali...
Odlično je, ali... (Arhiva)
Više o

voće

,

šećer

,

debljanje

Voće trebamo jesti svaki dan, jer je zapravo odličan izvor vitamina i minerala koji su nam itekako potrebni za održavanje zdravlja. I dok bi voće kao zdrava namirnica bez sumnje trebalo biti dio naše svakodnevne prehrane, nutricionisti upozoravaju kako nije svako voće isto.

Primjerice, dijabetičari jako trebaju paziti tijekom odabira voća jer neke vrste sadrže velik udio šećera. Iako su ti šećeri sami po sebi prirodni, istraživanja pokazuju kako ne odgovaraju svakome.

Kako donosi portal WebMD, čak sedam vrsta voća sadrži iznimno velike količine šećera koje, ako se pretjera s njihovom konzumacijom, mogu izazvati nakupljanje kilograma i debljanje, ali i mnoge druge zdravstvene probleme. To su mango, grožđe, trešnje, kruške, lubenica, smokve i banane.

Naprimjer, samo jedan mango sadrži nevjerojatnih 46 grama šećera pa stoga možda nije vaš najbolji izbor ako pokušavate paziti na težinu ili barem smanjiti unos šećera koji jedete.

S druge strane, nutricionisti naglašavaju kako postoji i voće koje sadrži vrlo malo šećera te ih samim time preporučuju konzumirati što je češće moguće. To su avokado, guava, maline, dinja, papaja i jagode.

13.12.2022. 09:01:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    armando
    13.12.2022. 09:32
    za dijabeticare vise manje voce je zdravo
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh