« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 28 dana
ZAPAMTITE!

Kako zdravo smršavjeti trčanjem

Kombiniranje zdrave prehrane s kardio i treninzima snage idealna su metoda za izgradnju zdravog i funkcionalnog tijela

Na što treba paziti
Na što treba paziti (Arhiva)
Više o

trčanje

,

mršavljenje

,

savjeti

Trčanje je jedan od efikasnijih načina topljenja kilograma, no samo ako tijekom treninga sagorite dovoljno kalorija, odnosno samo ako ostvarite deficit. 

Pola kilograma u tjedan dana ćete izgubiti ako kroz prehranu i trening stvorite deficit od 3500 kalorija. 

Primjerice, ženska osoba od 65 kilograma koja trči 8 kilometara na sat, u 30 minuta će sagorjeti 265 kalorija. Potrošnju kalorija možete izračunati, a svoj napredak u trčanju  pratiti pomoću aplikacija. 

Osobni trener Corey Phelps za POPSUGAR savjetuje trčanje u trajanju minimalno 30 minuta, triput na tjedan, a za bolje rezultate savjetuje promjene u brzini trčanja,ovisno o terenu na kojem trenirate i koliko dugo već trenirate. Ako ste početnik usredotičite se  na to da ne pretjerate i pazite da se ne ozlijedite.

"Kombiniranje zdrave prehrane s kardio i treninzima snage idealna su metoda za izgradnju zdravog i funkcionalnog tijela", zaključuje Phelps.  

Što jesti nakon treninga? Nerijetko se dogodi da si dozvolimo pojesti puno više, no što nam treba jer imamo osjećaj da smo se istrošili trčanjem i da zaslužujemo.

Zato je mudro unaprijed pripremiti obrok koji ćemo pojesti kada se vratimo s trčanja. Idealno bi bilo pojesti jogurt i voće ili pak baananu i  šnitu kruha od cjelovitih žitarica s kikiriki maslacem ili pak smoothie od voća i proteinskog praha. 

23.07.2019. 18:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh