« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 4 godine i 9 mjeseci
POSLUŠAJTE

Kako ostati u formi unatoč svakodnevnom sjedenju

Ako vam je sjedilački način života suđen, evo što trebate napraviti kako biste ostali u formi

Kako se riješiti bolova u leđima
Kako se riješiti bolova u leđima (Shutterstock)
Više o

forma

,

kondicija

,

sjedilački način života

Pronašli smo osam stvari koje trebate postaviti u svom uredu kako biste ostali aktivni i izgubili na kilaži.

1. Postavite vagu ispod svog stola
Obavezno imajte pametnu vagu ispod stola koja vam osim kilaže može izračunati i postotak masti, BMI, puls itd. 

2. Zamijenite uredsku stolicu pilates loptom
Pilates lopta pomoći će vam da ostanete u formi i učvrstite mišiće. 

3. Koristite oslonac za noge
Oslonac za noge pomoći će vam da zadržite donji dio tijela zauzetim i dok sjedite.

4. Ispod stola imajte sportske tenisice
Puno ćete lakše zaobići vježbanje nakon posla ako uz sebe nemate prikladnu obuću. Na ovaj način za čas možete iz svojih uredskih cipela uskočiti u sportske tenisice.

5. Postavite štopericu
Što duže sjedite, to je veći rizik za razvoj kardiovaskularnih bolesti i debljanje. Podsjetite se da se trebate kretati, ustanite sa svog radnog stola, rastegnite se i prošećite.

6. Vježbajte ruke
Ok, ovo možda nema ništa s mršavljenjem, ali je važno za vaše zdravlje. Ako ste jedan od onih koji po čitav dan tipkaju za tipkovnicom, rastegnite ruke i opustite prste, ali i nabavite spravice za vježbanje ruku.

7. Stežite mišiće
Bez obzira jeste li na telefonu ili tipkate izvještaj, za to vrijeme možete zatezati svoje mišiće stražnjice ili trbuha. Probajte izdržati po 15 sekundi. 

8. Uzmite pauzu od vježbanja
Napravite sedmominutni plan tjelovježbe za koji vam je potreban samo zid i vaš stolac.

14.07.2015. 15:41:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh