« Biznis
objavljeno prije 15 godina
SAVJETI

Gerila marketing - tips and tricks za maksimalan promocijski doseg

Nekonvencionalno oglašavanje koje za cilj ima maksimalan doseg za što manje novaca kreativan je alat za poduzetnike

Fotografija vijesti
Više o

gerila marketing

,

viralni video

,

usmena predaja

,

WOM

Gerilsko oglašavanje mora biti pametno i s mjerom. Ukoliko koristite Internet, PAZITE da ne postanete spamer - nitko ne želi u inboksu naći 10 poruka od istog pošiljatelja, čak niti ako je oženjen njime.

Oglašavanje mora privući pozornost - možete koristiti naljepnice s efektnom porukom (birajte mjesta koja posjećuju vaši ciljani kupci), grafitima iscrtan logo vaše firme (Ne! Ne na fasadama povjesnog centra molim vas, sigurno možete smisliti orginalniju ideju).

Bedževi, kondomi, slamke s vašim logom... Pojavite se na neočekivanom mjestu i pokušajte ostvariti maksimalan efekt.

Viralni marketing - postanite bloger, ne spamer

Viralni marketing je „usmena predaja" preko različitih foruma, socijalnih mreža, komentara, blogova... Ovaj promocijski alat je doslovno besplatan, potencijalno velikog dosega. Za viralni marketing treba strpljenja i truda. Na forumima se ne možete pojaviti i „preko noći" zatrpati starosjedioce - to je kontraproduktivno, forumaši su zahvalni na dobrim informacijama, ali isto tako jednostavno osude neprimjerene ili nametljive.

Usmena predaja

Usmena predaja ili „greapvine" je savršeni marketing kojemu svi teže. Ne košta ništa a savršen je promocijski alat.

Trebate popraviti garažna vrata i tražite bušilicu. Pitate brata za savjet a on spremno odgovara „Nema boljih od bosch bušilica! Moja odlično radi već pet godina."

Vaš brat nije prodajni predstavnik Boscha za Hrvatsku, nije niti građevinac a i svoju bušilicu koristi jednom u pola godine. Bosch bušilica vjerojatno nije najbolja na tržištu ali ostaje činjenica da ćete najvjerojatnije kupiti proizvod nakon razgovora s ljudima kojima vjerujete, bez obzira što nisu stručnjaci.

Dobrodošli u svijet savršenog marketinga! I dok vi zadovoljno izlazite iz dućana sa svojom novom bušilicom, prodajni predstavnik za ovaj dio Europe nije potrošio kunu na vas, a postoji velika vjerojatnost da ćete i vi o svojoj bušilici govoriti „sve najbolje."

Sve o gerila marketingu možete pročitati na Profitiraj.hr

Piše: Ivan Jozić/Profitiraj.hr
02.03.2010. 12:51:15
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    mario
    15.01.2012. 14:00
    Gerila marketing je zakon kad se nadmećeš sa jačim od sebe
  2. avatar
    oglašavanje
    03.02.2012. 01:03
    Oglašavanje mora privući pozornost, gerila marketig je odlična prilika!
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh