Gerila marketing - tips and tricks za maksimalan promocijski doseg
Nekonvencionalno oglašavanje koje za cilj ima maksimalan doseg za što manje novaca kreativan je alat za poduzetnike
Oglašavanje mora privući pozornost - možete koristiti naljepnice s efektnom porukom (birajte mjesta koja posjećuju vaši ciljani kupci), grafitima iscrtan logo vaše firme (Ne! Ne na fasadama povjesnog centra molim vas, sigurno možete smisliti orginalniju ideju).
Bedževi, kondomi, slamke s vašim logom... Pojavite se na neočekivanom mjestu i pokušajte ostvariti maksimalan efekt.
Viralni marketing - postanite bloger, ne spamer
Viralni marketing je „usmena predaja" preko različitih foruma, socijalnih mreža, komentara, blogova... Ovaj promocijski alat je doslovno besplatan, potencijalno velikog dosega. Za viralni marketing treba strpljenja i truda. Na forumima se ne možete pojaviti i „preko noći" zatrpati starosjedioce - to je kontraproduktivno, forumaši su zahvalni na dobrim informacijama, ali isto tako jednostavno osude neprimjerene ili nametljive.
Usmena predaja
Usmena predaja ili „greapvine" je savršeni marketing kojemu svi teže. Ne košta ništa a savršen je promocijski alat.
Trebate popraviti garažna vrata i tražite bušilicu. Pitate brata za savjet a on spremno odgovara „Nema boljih od bosch bušilica! Moja odlično radi već pet godina."
Vaš brat nije prodajni predstavnik Boscha za Hrvatsku, nije niti građevinac a i svoju bušilicu koristi jednom u pola godine. Bosch bušilica vjerojatno nije najbolja na tržištu ali ostaje činjenica da ćete najvjerojatnije kupiti proizvod nakon razgovora s ljudima kojima vjerujete, bez obzira što nisu stručnjaci.
Dobrodošli u svijet savršenog marketinga! I dok vi zadovoljno izlazite iz dućana sa svojom novom bušilicom, prodajni predstavnik za ovaj dio Europe nije potrošio kunu na vas, a postoji velika vjerojatnost da ćete i vi o svojoj bušilici govoriti „sve najbolje."
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar