Metro-portal.hr

objavljeno 02.03.2010. 12:51:15
SAVJETI

Gerila marketing - tips and tricks za maksimalan promocijski doseg

Nekonvencionalno oglašavanje koje za cilj ima maksimalan doseg za što manje novaca kreativan je alat za poduzetnike

Fotografija vijesti
Gerilsko oglašavanje mora biti pametno i s mjerom. Ukoliko koristite Internet, PAZITE da ne postanete spamer - nitko ne želi u inboksu naći 10 poruka od istog pošiljatelja, čak niti ako je oženjen njime.

Oglašavanje mora privući pozornost - možete koristiti naljepnice s efektnom porukom (birajte mjesta koja posjećuju vaši ciljani kupci), grafitima iscrtan logo vaše firme (Ne! Ne na fasadama povjesnog centra molim vas, sigurno možete smisliti orginalniju ideju).

Bedževi, kondomi, slamke s vašim logom... Pojavite se na neočekivanom mjestu i pokušajte ostvariti maksimalan efekt.

Viralni marketing - postanite bloger, ne spamer

Viralni marketing je „usmena predaja" preko različitih foruma, socijalnih mreža, komentara, blogova... Ovaj promocijski alat je doslovno besplatan, potencijalno velikog dosega. Za viralni marketing treba strpljenja i truda. Na forumima se ne možete pojaviti i „preko noći" zatrpati starosjedioce - to je kontraproduktivno, forumaši su zahvalni na dobrim informacijama, ali isto tako jednostavno osude neprimjerene ili nametljive.

Usmena predaja

Usmena predaja ili „greapvine" je savršeni marketing kojemu svi teže. Ne košta ništa a savršen je promocijski alat.

Trebate popraviti garažna vrata i tražite bušilicu. Pitate brata za savjet a on spremno odgovara „Nema boljih od bosch bušilica! Moja odlično radi već pet godina."

Vaš brat nije prodajni predstavnik Boscha za Hrvatsku, nije niti građevinac a i svoju bušilicu koristi jednom u pola godine. Bosch bušilica vjerojatno nije najbolja na tržištu ali ostaje činjenica da ćete najvjerojatnije kupiti proizvod nakon razgovora s ljudima kojima vjerujete, bez obzira što nisu stručnjaci.

Dobrodošli u svijet savršenog marketinga! I dok vi zadovoljno izlazite iz dućana sa svojom novom bušilicom, prodajni predstavnik za ovaj dio Europe nije potrošio kunu na vas, a postoji velika vjerojatnost da ćete i vi o svojoj bušilici govoriti „sve najbolje."

Sve o gerila marketingu možete pročitati na Profitiraj.hr

Piše: Ivan Jozić/Profitiraj.hr
02.03.2010. 12:51:15
http://metro-portal.hr/gerila-marketing-tips-and-tricks-za-maksimalan-promocijski-doseg/34419/