« Hi-tech
objavljeno prije 12 godina i 11 mjeseci
CONNECTED

Generacija Y je mrtva - živjela generacija C

Pripadnici generacije C konzumiraju medije i dijele život preko društvenih mreža više nego bilo koja druga dobna skupina

Fotografija vijesti
Više o

Facebook

,

društvene mreže

,

generacija y

Činjenica da su mladi odrasli ljudi digitalno iznimno dobro povezani jedni s drugima u današnje vrijeme zasigurno neće nikoga previše začuditi. Svojevrsnu potvrdu tomu dao je i nedavni izvještaj tvrtke Nielsen, u kojem su ti ljudi po prvi puta nazvani zajedničkim imenom - Generacija C.

Zašto baš C, pitate se? C označava riječ „connected", što znači povezan i odnosi se na mlade punoljetne osobe između 18 i 34 godine, koje kao društvenu skupinu ponajviše definira upravo ta međusobna digitalna povezanost.

Pripadnici generacije C konzumiraju medije i dijele život preko društvenih mreža više nego bilo koja druga dobna skupina.

Zadnji cenzus u SAD-u pokazalo je kako ljudi između 18 i 34 godine čine 23 posto populacije, a istovremeno gledaju 27 posto online videa, čine 27 posto korisnika društvenih mreža, posjeduju 33 posto tableta i 39 posto smartphonova. S druge strane, kad je TV u pitanju, njihov je udio u gledateljstvu jednak onomu u ukupnoj populaciji - 23 posto.

„Posjedovanje i korištenje uređaja za spajanje s drugim ljudima čini generaciju C iznimno jedinstvenim konzumentima, što predstavlja izazov i odličnu priliku onima koji im se obraćaju nekim proizvodima", stoji u izvješću Nielsena.

Nakon baby boomera, generacije X i generacije Y, ljudi iz generacije C polako preuzimaju svijet, a magovi marketinga zadovoljno trljaju ruke. Kojoj od njih vi pripadate?

24.02.2012. 09:59:00
    
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
  1. avatar
    urbanjungle
    24.02.2012. 11:43
    to je prije hepatitis C generacija
  2. avatar
    nuzno@net.hr
    26.02.2012. 05:45
    Generacija glupih novinara.
    ooops! Novina vise nema za C generaciju, dakle samo glupih.

    ajd' napisi nesto samostalno, ako smijes!

    ...sramota
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh