Generacija Y je mrtva - živjela generacija C
Pripadnici generacije C konzumiraju medije i dijele život preko društvenih mreža više nego bilo koja druga dobna skupina
Činjenica da su mladi odrasli ljudi digitalno iznimno dobro povezani jedni s drugima u današnje vrijeme zasigurno neće nikoga previše začuditi. Svojevrsnu potvrdu tomu dao je i nedavni izvještaj tvrtke Nielsen, u kojem su ti ljudi po prvi puta nazvani zajedničkim imenom - Generacija C.
Zašto baš C, pitate se? C označava riječ „connected", što znači povezan i odnosi se na mlade punoljetne osobe između 18 i 34 godine, koje kao društvenu skupinu ponajviše definira upravo ta međusobna digitalna povezanost.
Pripadnici generacije C konzumiraju medije i dijele život preko društvenih mreža više nego bilo koja druga dobna skupina.
Zadnji cenzus u SAD-u pokazalo je kako ljudi između 18 i 34 godine čine 23 posto populacije, a istovremeno gledaju 27 posto online videa, čine 27 posto korisnika društvenih mreža, posjeduju 33 posto tableta i 39 posto smartphonova. S druge strane, kad je TV u pitanju, njihov je udio u gledateljstvu jednak onomu u ukupnoj populaciji - 23 posto.
„Posjedovanje i korištenje uređaja za spajanje s drugim ljudima čini generaciju C iznimno jedinstvenim konzumentima, što predstavlja izazov i odličnu priliku onima koji im se obraćaju nekim proizvodima", stoji u izvješću Nielsena.
Nakon baby boomera, generacije X i generacije Y, ljudi iz generacije C polako preuzimaju svijet, a magovi marketinga zadovoljno trljaju ruke. Kojoj od njih vi pripadate?
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
ooops! Novina vise nema za C generaciju, dakle samo glupih.
ajd' napisi nesto samostalno, ako smijes!
...sramota
Novi komentar