E-predavanja Ivane Slunjski u ožujku
Pristup predavanjima je slobodan za članice i članove HDKKT-a, ali i za sve osobe koje zanima plesna umjetnost, kritika, gledanje, sudjelovanje i istraživanje
U okviru programa Homo theatralis, koji se održava u organizaciji Hrvatskoga društva kazališnih kritičara i teatrologa, članica HDKKT-a, plesna kritičarka i istraživačica Ivana Slunjski održat će u ožujku još dva e-predavanja pod zajedničkim naslovom Promjene izvedbenih paradigmi.
E-predavanje 'Durativne izvedbe' održat će se večeras, 9. ožujka, od 18 sati, putem Zoom platforme; a 16. ožujka 2021. slijedi predavanje 'Što s plesnom kritikom u doba post-svega?'.
Pristup predavanjima je slobodan za članice i članove HDKKT-a, ali i za sve osobe koje zanima plesna umjetnost, kritika, gledanje, sudjelovanje i istraživanje.
Durativne izvedbe
9. ožujka 2021. (utorak) u 18 sati
https://us04web.zoom.us/j/77951579238?pwd=ZGo1WDFIOWZUTEFUaEVOblZKTnZDUT09
Što donose durativne plesne izvedbe posredovane internetom, kakve su pedesetosatni Encounters Alexandera Gottfarba ili jedanaestosatna Utopija produženog ovdje i sada Sonje Pregrad, ako njihovu dugotrajnost supostavimo beskonačnosti interneta? Mogu li zadržati ionako raspršenu pozornost prosječna internauta? Kako se aktivira koreografija koja pregovarajući s promatračem/svjedokom „proširujeˮ vrijeme i prostor u nastojanju da se propita njezina političnost ako se kolektivno iskustvo bivanja u zajedničkome prostoru zamijeni pojedinačnom relacijom prema virtualnome prostoru pretpostavljena zajedništva? Kako djeluju durativni koreografski mehanizmi ako nam izmiče mogućnost sagledavanja cjelokupne izvedbe?
Što s plesnom kritikom u doba post-svega?
16. ožujka 2021. (utorak) u 18 sati
https://us04web.zoom.us/j/74789032407?pwd=b01rV2Q2b2l5MUtLVk9zcFRKeit5dz09
Mijenja li se plesna kritika dovoljno brzo da adekvatno odgovori brzim mijenama umjetnosti? Kako se mijenja optika s obzirom na medij izlaganja/izvođenja plesne izvedbe? Možemo li u analizi internetskih izvedaba u domeni plesa primjenjivati iste alate kao u analizi plesne izvedbe na sceni? Kako kritički pristupiti umjetničkim iskazima koji ustraju na procesnosti umjesto na dovršenju izvedbenoga djela ili onima koji zamućuju granice između izvedbe i refleksije o izvedbi? Kakvu kritiku zahtijeva postplesna, postinternetska, postpandemijska umjetnost?
Predavanja su dio programa HDKKT-a Homo theatralis kojeg podržava Ministarstvo kulture i medija putem Javnog poziva za programe digitalne prilagodbe i kreiranje novih kulturnih i edukativnih sadržaja.
Novi komentar