« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 8 mjeseci i 13 dana
ISPROBAJTE

5 doručaka koji ravnaju trbuh

Trebate riješiti pekarskih proizvoda i napraviti sebi nešto ukusno i puno proteina, pa evo nekoliko prijedloga

Što vi jedete za doručak?
Što vi jedete za doručak? (Arhiva)
Više o

doručak

,

proteini

Doručak treba biti obilan i ukusan, no jednako tako i uravnotežen kako biste dan započeli puni energije i elana. To znači da se trebate riješiti pekarskih proizvoda i napraviti sebi nešto ukusno i puno proteina, pa evo nekoliko prijedloga:

Jaja i slanina - dva jaja na oko, dvije šnite pečene slanine i kruh od cjelovitih žitarica bogat su i hranjiv doručak od kojeg ćete dugo biti siti. Jednom tjedno ili češće, ako vas u danu čeka naporniji trening. 

Kajgana s povrćem - jaja su odličan izvor proteina - jedno veće jaje sadrži šest grama. Doručak baziran na jajima, odnosno na proteinima smanjit će želju za ugljikohidratima tijekom dana što će na koncu značiti manje kalorija. Započnite dan kajganom od tri jaja i omiljenog sezonskog povrća. 

Smoothie od kakaa i chia sjemenki - stavite u blender žlicu proteina u prahu, jednu bananu, žličicu sirovog kakaa, žličicu chia sjemenki, žlicu meda i šalicu sojinog ili bademovog mlijeka. Sve izmiksajte i doručak je gotov. 

Svježi sir s voćem - svježi sir sjajan je izvor leucina, aminokiseline koja pomaže izgradnji mišića. Šalicu svježeg sira začinite medom i cimetom, obogatite voćem po želji i sjemenkama ili orašastim plodovima.

Zobene pahuljice - šalica zobenih pahuljica sadrži pet grama proteina te obiluje vlaknima koji će potaknuti probavu i metabolizam te nas dugo držati sitima. Skuhajte pahuljice u vodi, dodajte omiljeno voće, cimet i sjemenke po želji.

03.12.2019. 09:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh