« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 mjesec i 7 dana
HODAJTE

Znakovi da se premalo krećete

Za naše tijelo je izuzetno važno da smo aktivni i da se krećemo dovoljno

Ako ste se ulijenili...
Ako ste se ulijenili... (Arhiva)
Više o

hodanje

,

kretanje

Bavite se jogom, plešite kod kuće, idite u šetnju - bilo koja fizička aktivnost je poželjna. Ako se ne krećete dovoljno vaše će vas tijelo na to upozoriti.

Ovih sedam znakova pokazuju da se morate više kretati.

Imate problema sa spavanjem - ako vam je teško zaspati kad legnete u krevet ili se često budite u noći, pokušajte biti aktivniji tijekom dana, piše The Healthy. Istraživanje je pokazalo da vježbanje poboljšava spavanje i kod osoba koje imaju inosmniju.

>> Bolje biti u pokretu i debeo, nego mršav i neaktivan >>

Iznenada počinjete osjećati bolove - primijetili ste da vas iznenada počinju boljeti neki dijelovi tijela - leđa, koljeno, ramena? Pokušajte se više aktivirati pa biste mogli spriječiti iznenadne bolove u tijelu. Pokretanje mišića, opuštanje zglobova i protok krvi do svih dijelova tijela moglo bi ublažiti bolove u tijelu.

Pod stresom ste - ljudi su zabrinuti zbog financija, politike, zasipaju ih razne informacije iz medija, a sve to može povećati razinu stresa. Visoke razine stresa nisu dobre za naše zdravlje. Međutim, sama šetnja, trčanje ili čak i stezanje tijela oko 30 minuta tri do četiri puta tjedno može značajno smanjiti anksioznost.

>> Najbolja superhrana je - hodanje! >>

Problemi s probavom - samo 30 minuta trčanja ili šetnje će pojačati vaš apetit prije večere, ali će vam to pomoći da brže probavite obrok. Aerobne vježbe ubrzavaju disanje i otkucaje srca, što zauzvrat poboljšava kontrakciju crijevnih mišića. Kao rezultat toga, probavljena hrana brže prolazi kroz vaša crijeva i izlazi iz tijela, umanjujući rizik od zatvora.

Problemi s hormonima - vježbanje je odličan način za regulaciju hormona. Fizička aktivnost ima pozitivan učinak na razinu testosterona, što je bitno u održavanju zdravlja mišića. Povećane razine testosterona također pomažu i u održavanju metabolizma, a bitni su i za ispravan rad moždanih funkcija.

Slabije upravljate vremenom - možda ste primijetili da zbog silnih obveza koje imate slabije raspoređujete i upravljate vremenom. No, u tome vam može pomoći vježbanje. Fokusirajte se na vježbanje pa ćete moći prestati razmišljati o poslu i drugim ustaljenim navikama.

>> Jasni znakovi da se premalo krećete >>

Stalno ste umorni - konstantno ste umorni, iako se zdravo hranite i dovoljno spavate. To ukazuje na to da biste se trebali više kretati. Samo 20 minuta umjerenog vježbanja tijekom dana značajno povećava energiju i smanjuje umor.

16.09.2021. 11:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh