Žene u pedesetima su maheri u dobrom shoppingu
Žene u pedesetima mudrije su u odabiru odjeće i dovoljno samouvjerene da znaju što im dobro stoji
Žene u pedesetima kraljice su shoppinga, pokazalo je istraživanje britanskog shopping portala myhigh.st. Za razliku od mlađih žena, odlično znaju što im treba i odgovara po stilu i kroju, gdje to mogu kupiti i kako pronaći najbolje za najmanju cijenu.
Ne ustručavaju se pitati za popuste, sve što im treba kupe u dva do tri dućana i mjesečno potroše četristotinjak kuna. Uz sve te ograničavajuće okolnosti, njih 90 posto zadovoljno je obavljenom kupovinom i misle da su odlično prošle.
Svaka šesta dama u pedesetima prvo dobro prosurfa cijene i ponudu na internetu prije nego što krene u kupovinu, a za razliku od mlađih žena, nose gotovo sve što su kupile.
Urednica portala zaključuje da su žene u pedesetima mudrije u odabiru odjeće i dovoljno samouvjerene da znaju što im dobro stoji, zato gotovo nikad ne vraćaju ili mijenjaju kupljenu odjeću.
Novi komentar