« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 3 godine i 4 mjeseca
SAVJETI

Zdrava prehrana = zdrava kosa

Uravnotežena prehrana nahranit će kosu iznutra i potaknuti proizvodnju keratina, vlaknastoga strukturalnog proteina koji se nalazi u kosi, koži i noktima

Zdravlje kose počinje u tanjuru
Zdravlje kose počinje u tanjuru (Arhiva)
Više o

aminokiseline

,

magnezij

,

cink

,

zdrava kosa

,

keratin

Zdravlje kose ovisi o onome što svakodnevno stavljate na tanjur, odnosno o uravnoteženom načinu prehrane te zdravom načinu života.

Iako je više uzroka alopecije (opadanja i gubitka dlaka s glave ili dijelova tijela), poput stresa, hormonalnih poremećaja ili promjene godišnjih doba, hrana je ključan faktor za zdravu kosu.

Prehrana siromašna aminokiselinama koje sadrže sumpor (sastojak keratina), vitaminima E i B, mineralima i oligoelementima može imati velik utjecaj na rast kose jer on ovisi o hranjivim tvarima koje do korijena dlake stižu krvnim žilama.

Uravnotežena prehrana nahranit će kosu iznutra i potaknuti proizvodnju keratina, vlaknastoga strukturalnog proteina koji se nalazi u kosi, koži i noktima.

U borbi protiv prekomjernog padanja vlasi treba se odmah 'pozdraviti' s brzom hranom, slatkišima i svakodnevnim unošenjem nezdravih masnoća u organizam.

U prehranu je preporučljivo uvesti:

Cink i magnezij - pune su ga školjke, haringe, kozice i škampi, soja, tofu, smeđa riža i banane. Cink igra ključnu ulogu u reguliranju raznih tjelesnih funkcija, od reprodukcije stanica do ravnoteže hormona, a sve to djeluje i na rast kose. No najvažnije je da je cink iznimno važan za žlijezde koje su spojene s folikulima kose. Dođe li do manjka cinka u organizmu, folikuli slabe, zbog čega se vlasi lome i ispadaju.

Proteini - neophodni su organizmu, a ima ih u soji, u tuni, piletini, govedini i žutanjku.

Vitamin B - nalazi se u žutanjku, tuni, gljivama, jetricama, cvjetači i leći.

Željezo - odličan saveznik u borbi protiv gubitka kose. Najviše ga ima u bademima, guščjim iznutricama, plodovima mora, u kakau, lješnjacima, suhom voću. Njegovu apsorpciju olakšava vitamin C, zbog čega bi trebalo jesti puno voća poput jagoda, limuna ili naranče.

Iz prehrane treba izbaciti rafinirani šećer.

Dodatan savjet: uvesti u prehranu bijelo meso, ribu i/ili jaja te pokušati provesti detoksikaciju organizma sokom od lubenice.

12.05.2017. 18:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh