« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 4 godine i 5 mjeseci
POKRENITE SE

Vježbe za lijenčine

Vježbanje je jedan od stupova zdravog života, a čak i najgore lijenčine mogu pronaći nekoliko vježbi s kojima će uspješno ostati u formi

Dignite nešto teže od daljinskog
Dignite nešto teže od daljinskog (Arhiva)
Više o

vježbanje

,

mršavljenje

,

vježbe za lijenčine

Vježbanje je nužno ako želimo očuvati formu i zdravlje, no u ovo ludo doba puno stresa lakše se izvaliti pred televizor kad napokon dođemo kući nego se pozabaviti održavanjem forme i skidanjem viška kilograma.

Kako vjerojatno nije potrebno posebno naglašavati koliko je to nezdravo, evo nekoliko savjeta za najgore lijenčine koji neće puno poremetiti njihove navike, a pomoći će im da ostanu u formi i zadrže svoje zdravlje.

>> Mršavljenje za lijene - skidanje kilograma bez prevelikog napora >>

Dovoljno je napraviti samo nekoliko malih promjena u stilu života, poput hodanja tijekom razgovora telefonom ili hodanja po stepenicama umjesto vožnje liftom. Ove će stvari ubrzati rad srca, što je nužno za bolje izgaranje kalorija. 

Trbušne mišiće možete oblikovati i sjedeći za računalom - dovoljno je jednom u satu nekoliko puta stegnuti trbušnjake, udahnuti, zadržati ih stegnute nekoliko sekundi i uz izdisaj ih opustiti. Ponovite ovo deset puta za redom svakih sat vremena na poslu.

>> Kako se nagovoriti na odlazak u teretanu u sedam jednostavnih koraka >>

Za one kojima je i stolac žešći napor, evo vježbi koje mogu raditi u krevetu ili izvaljeni pred televizorom - legnete na desnu stranu, desnim dlanom uhvatite lijevu ruku između lakta i ramena i povlačite lijevu ruku unatrag, stvarajući otpor desnom tako da stegnete sve mišiće.

Ovu vježbu ponovite desetak puta za svaku ruku i dobro ste vježbali bez da ste ustali iz kreveta. Naravno, bilo bi dobro sjediti na lopti za pilates kad radite ili gledate televiziju, a oni ipak ambiciozniji mogu gledati omiljene emisije vozeći pritom kućni bicikl.

31.01.2015. 18:32:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh