« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 2 mjeseca i 8 dana
SAVJETI

Vježbe istezanja - koliko su zapravo važne

Svaka vježba istezanja trebala bi se držati najmanje 35 do 45 sekundi, osobito ako osjećate napetost u tijelu ili ne možete držati ravnotežu zbog zategnutosti mišića

Istegnite se dobro nakon treninga
Istegnite se dobro nakon treninga (Arhiva)
Više o

trajanje

,

vježbe istezanja

Vježbe istezanja nakon treninga važne su koliko i sam trening, no uvijek se postavlja isto pitanje - koliko dugo ih trebamo raditi?

Pilates instruktorica Samantha Pell za portal Well and Good savjetuje da se svaka vježba istezanja drži 35 do 45 sekundi, osobito ako osjećate napetost u tijelu ili ne možete držati ravnotežu zbog zategnutosti mišića

Fizioterapeutkinja Corinne Croce ide još dalje pa ostaje u određenom položaju i po dvije minute, piše spomenuti portal. 

Radite li redovito vježbe istezanja, tijelu činite veliku uslugu, prevenirate ozljede i povećavate fleksibilnost. 

Istraživanje objavljeno u časopisu International Journal of Sports Physical Therapy pokazalo je da statičko istezanje povećava opseg pokreta i fleksibilnost.

"Statičko istezanje je nevjerojatno bitno za oporavak. Oslobađa nas napetosti i bolova", objašnjava trener Anthony Croucheli za Mbg. 

Istezanje nas neće učiniti višima, no izdužit će mišiće i poboljšati držanje pa nam vizualno i dodati koji centimetar. Benefiti statičkog istezanja za tijelo su veliki i trebalo bi vježbe statičnog istezanja raditi redovito, ne samo nakon treninga.

U svakom položaju trebalo bi ostati najmanje 30 sekundi, no nikako forsirati tijelo.  

20.11.2019. 15:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh