Ribolov mrežom počeo je prije gotovo 30.000 godina

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Arheolozi su otkrili u južnokorejskoj špilji tragove koji daju naslutiti da su sofisticirane tehnike ribolova ribarskom mrežom korištene prije 29.000 godina, puno ranije nego… više »

POGLEDAJTE

Suze sv. Lovre najjače s nedjelje na ponedjeljak

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Suze sv. Lovre ili meteorski roj Perzeidi ove će se godine najboljje vidjeti u noći sa 12. na 13. kolovoza. Prognozira se prosječna aktivnost od 60 do 70 meteora na sat. Uvjeti za opažanje će… više »

Stonehenge je definitivno napravljen od kamena iz Walesa

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Nedavna istraživanja ukazuju da je kamen izvađen u Walesu te kopnenim i riječnim putem dovučen u Stonehenge u britanskoj grofoviji Wiltshireu, a analiza pougljenjenih kostiju podupire tu… više »

Određeni astronauti za prve komercijalne letove u svemir

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

NASA je odredila astronaute koji će prvi letjeti u svemir na komercijalnim raketama i kapsulama, počevši od iduće godine. Devetoro astronauta letjet će na sustavima koje su razvili… više »

HOPE

Plavi dijamanti možda su najdublja Zemljina tajna

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Dijamant Hope (Nada), rijedak plavi dijamant i jedan od najpoznatijih svjetskih dragulja, imao je zamršenu povijest, prolazio je kroz ruke vladara i bankara, nasljednika i lopova prije… više »

Mars najbliži u zadnjih 15 godina

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Mars je u utorak bio najbliže našem planetu nego ikad u proteklih 15 godina, zbog čega se pružao neobično jasan pogled na Crveni planet i njegove crvenkastosmeđe nijanse. Crveni Planet… više »

Krvavi Mjesec opčinio svijet

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Ljudi diljem svijeta svjedočili su u petak navečer najduljem "krvavom Mjesecu" u 21. stoljeću. Tijekom potpune pomrčine, prirodni Zemljin satelit bio je izrazito crvene, rumene boje. Vrhunac… više »

Pomrčina Mjeseca i opozicija Marsa večeras

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Pomrčina "krvavog mjeseca" večeras poklopit će se s najvećim približavanjem Marsa Zemlji u posljednjih 15 godina pa će promatrači imati uzbudljivi dvostruki astronomski ugođaj. Mjesec će… više »

Otkrivena voda na Marsu

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Vode na Marsu definitivno ima - pomoću radara na orbitalnom svemirskom brodu znanstvenici su snimili 20 kilometara široko jezero, 1.5 kilometar ispod zaleđenog južnog pola "crvenog… više »

POGLEDAJTE

Potpuna pomrčina Mjeseca u petak

objavljeno prije 6 godina i 1 mjesec

Najduža potpuna pomrčina Mjeseca ovog stoljeća dogodit će se u petak,, 27. srpnja i bit će vidljiva iz naših krajeva pa će se astronomska motrenja organizirati u gradovima… više »

ŠTETA

Aleksandar Makedonski ipak nije u misterioznom sarkofagu

objavljeno prije 6 godina i 2 mjeseca

Egipatski arheolozi ugasili su svaku moguću nadu da su u nedavno otkrivenom sakofagu ostaci Aleksandra Velikog, zaključivši da se radi o mumijama troje članova "obične" obitelji.… više »

Otkriveno 12 novih Jupiterovih mjeseca

objavljeno prije 6 godina i 2 mjeseca

Čak 12 novih mjeseca otkrili su američki istraživači u Jupiterovoj orbiti, čime je ukupni broj poznatih mjeseca oko tog planeta dosegao 79, objavljeno je u utorak. Scott Sheppard s Instituta… više »

BRAVO

Hrvatski znanstvenici sudjelovali u fascinantnom otkriću

objavljeno prije 6 godina i 2 mjeseca

Znanstvenici iz svih krajeva svijeta, među kojima je bila i skupina hrvatskih znanstvenika, prvi put otkrili su izvor kozmičkog neutrina visoke energije. Doznaje se to od voditelja… više »

DA BAR...

Put u svemir uskoro će biti široko dostupan?

objavljeno prije 6 godina i 2 mjeseca