U Danskoj skočio natalitet nakon reklamne kampanje koja zove na seks
U Danskoj, u kojoj situacija nije ni približno tako katastrofalna kao u Hrvatskoj, svim snagama rade na podizanju nataliteta
Izgleda da su Danci pronašli način kako ublažiti problem koji je u našoj zemlji još mnogo gori nego u njihovoj domovini. Kampanja sa sloganom "Učini to za mamu" proširila se medijima prošle godine, a njen je cilj bio stimulirati mlade da što prije stvore potomstvo kako bi svojim roditeljima omogućili da uživaju u svim čarima koje im pružaju unuci.
U reklami se govori kako je danski sistem pod velikim pritiskom i te da se ne rađa dovoljno beba što je zabrinjavajuće. No u reklami se kaže da se najviše ipak brinu majke koje možda nikada neće dočekati unučad.
Ubrzo nakon te kampanje i Kopenhagen je pokrenuo svoju kampanju u kojoj je pozvao građane da razmisle o stvaranju potomstva. Na nacionalnoj televiziji u okviru te kampanje emitiran je i program nazvan kao "Knald for Danmark" što u prijevodu znači "Seks za Dansku".
Samo devet mjeseci nakon emitiranja kampanje izvješća pokazuju da je ona itekako urodila plodom jer je ovog ljeta rođeno 1.200 beba više nego prošlog.
Novi komentar