Što nas smeta na društvenim mrežama?
Istraživanje pokazuje da je najveći uzrok nezadovoljstva utrka za lajkovima te da se većina ljudi osjeća povrijeđeno i ljubomorno ako njihovi prijatelji od njih imaju više lajkova
Društvene mreže trebale bi, barem prema svom imenu i generalnoj ideji koja stoji iza njih, povezivati ljude, omogućiti im razne oblike druženja i dijeljenja uspomena i zajedničkih trenutaka, no u konačnici donose više negativnih nego pozitivnih emocija.
Istraživanje koje je provela tvrtka Kaspersky Lab u kojem je sudjelovalo 16.750 korisnika društvenih mreža pokazalo je da se većina ljudi, kada provode puno vremena na društvenim mrežama, osjeća loše.
Također, istraživanje pokazuje da je najveći uzrok nezadovoljstva utrka za lajkovima te da se većina ljudi osjeća povrijeđeno i ljubomorno ako njihovi prijatelji od njih imaju više lajkova.
Da u takvim situacijama imaju problem s ljubomorom izjasnilo se 42 posto ispitanika.
Istraživanje je pokazalo da na 51 posto sudionika istraživanja negativno utječe objava fotografija prijatelja koji uživaju na odmoru, a 37 posto ih se izjasnilo da su na njih negativno djelovali postovi u kojima su drugi korisnici pisali o svojim sretnim trenucima. Bili su ljubomorni što se oni bolje provode od njih.
Čak 65 posto ispitanika navelo je da su bili nesretni jer su na društvenim mrežama doznali da su njihovi prijatelji bili pozvani na zabave - za koje oni nisu dobili pozivnicu.
Ipak, ono što najviše smeta korisnike društvenih mreža jesu reklame - nerviraju više od 70 posto sudionika istraživanja koje je provela kompanija Kaspersky Lab.
Novi komentar