Seks, seks i seks - reklame na granici pornografije
GALERIJA I VIDEO - Gdje je granica dobrog ukusa u reklamama koje šalju samo jednu poruku - seks
Apeli na seks u marketinškim kampanjama su pravilo a ne iznimka, pa se danas malo tko čudi kada se u oglasu pojavljuju oskudno odjeveni muškarci i žene pod parolom "sex sells". Iako neutvrđena, granica dobrog ukusa koja dijeli dobru kampanju od pornografije ipak postoji, kako potvrđuje međunarodno zgražanje nad reklamama za nizozemsku marku muške mode "Suit Supply".
Strasti je uzburkala kampanja "Shameless" koju je osudio čak i Facebook te je poduzeće moralo skinuti "pornografske" fotografije sa svoje stranice. Fotografije, naime, poručuju: Muškarci u odijelima marke Suit Supply svaku ženu mogu pretvoriti u seksualnu igračku.
Kritičari smatraju da je vrlo problematična poruka koja žene pretvara u objekte, iako nizozemsko poduzeće nije jedino koje se odlučilo na takvu diskriminacijsku kampanju.
Granicu dobrog ukusa među prvima je prešao fotograf Terry Richardson koji se 1997. u kampanji za Sisley otvoreno poigravao sado-mazo pozama, a apela za seks nije se odrekao do dana današnjeg. Pogledajte neke od njegovih najkontroverznijih fotografija:
Na granici pornografije i dobre reklame redovito plešu "American Appeal te "Calvin Klein" koji je 2009. šokirao XXL orgijom u središtu New Yorka:
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar