Recenzija Huawei FreeBuds 5

FreeBuds 5
FreeBuds 5 (Arhiva)

recenzija

,

Huawei FreeBuds 5

Huawei FreeBuds 5 su pravi dragulj za ljubitelje bežičnih slušalica. S vrhunskim zvukom, elegantnim dizajnom i impresivnom funkcionalnošću, ove slušalice se definitivno ističu.

Dizajn je kompaktan i ergonomski oblikovan, osiguravajući udobno nošenje tijekom dužeg vremenskog perioda. Ovdje se radi o klasičnom oblik slušalica sa silikonskim gumicama, pa komfor nošenja i sigurnosti u uhu isključivo zavisi od oblika uha osobe koja ih nosi. No, dužim nošenjem se prilagodite i nakon par dana postaju dio vas. Ovakav dizajn je stvarno nov i zanimljiv, a uz to i vrlo, vrlo atraktivan korisnicima jer ih jednostavno zove da stave slušalice u uši i uživaju. Izgled kapljice vode je nešto što do sada nismo vidjeli, i definitivno nam se sviđa - želimo baš takve, vjerovali ili ne.

Težinu vjerojatno ne treba niti spominjati, no kad smo već krenuli, evo je - 5.2 grama, a cijela kutijica ima malih 35 grama, odnosno 45 grama kad su u kutiji, što znači da ćete ih lako držati kod sebe (čak i u džepu) i uživati u glazbi. Dakle, bilo kad i bilo gdje, slušalice su uz vas da možete slušati glazbu ili razgovarati telefonom.

Kontrole dodira su intuitivne i brze za upotrebu, a ako ih koristite za više izvora zvuka, sada možete koristiti dva - recimo, slušate glazbu preko laptopa, prebacite se na mobitel i uređaj to napravi sam za vas, što je zapravo vrlo učinkovito i sjajno zamišljeno i izvedeno. Sve u svemu, može se reći da je ovaj dodatak zapravo sjajna stvar, jer ne bi trebali mijenjati slušalice (recimo, za one velike žičane), nego imate sve pod kontrolom u bilo kojem segmentu rada s njima.

Dodatno, Huawei je ovaj put unaprijedio poništavanje zvukova okoline algoritmima nove generacije, što znači da je zvuk kristalno čist, s dubokim basom i preciznim visokim tonovima. Uz to, u njih su ugrađena 3 mikrofona (u tako malom prostoru, odlična izvedba sjajne ideje) koji rade svoj posao na najbolji mogući način, tako da jednostavno nemate nikakvih problema u slušanju glazbe.

Aktivno uklanjanje buke je učinkovito, pružajući izvanrednu tišinu za potpuno uronjen zvučni doživljaj. i da, kad dođe poziv, zvuk je i dalje savršen i možete razgovarati bez ikakvog problema. Ovo je još jedan segment novosti koje će sigurno razveseliti korisnike FreeBuds 5.

Ukratko, kvaliteta zvuka, koja je najvažnija za korisnike ovakvih slušalica je stvarno na zavidnoj razini. Što se tiče specifikacija, o velikim 11-milimetarskih driverima koji proizvode frekvencije u rasponu od 16 do 40 tisuća Hz, što je daleko iznad konkurencije (koje je sve samo ne mala). Uz to, tu imamo codec i LDAC i L2HC, uz HWA i Hi-Res Audio Wireless certifikate koji su apsulutno dokaz sjajnog zvuka.

Baterija traje dugo, barem po našim mjerilima - izvukli smo gotovo 30 sati glazbe iz njih, uz naravno dodatno punjenje u kutijici. Što se tiče samog punjenja, i to je zapravo potpuno u redu - potrebno je malo više od sat vremena da bi bile potpuno spremne za novo korištenje slušanja. Ponjenje je moguće i bežično i putem bilo kojeg USB-C kabla, tako da sigurno nećete ostati bez glazbe u nekom trenuku.

Dakle, idemo rezimrati stvar - pred nama su slušalice koje su definitvno sjajne - dizajn je inovativan i više nego zanimljiv, same slušalice rade aposlutno savšeno u svim segmentima i u svim okolnostima, a baterija je i više nego dovoljna da možete mirno uživati u glazbi bez puno razmišljanja.

Huawei FreeBuds 5 su prava vrijednost za svoju cijenu i pružaju izvanredno iskustvo bežičnog slušanja glazbe. Definitivno preporučujemo ove slušalice ljubiteljima glazbe i praktičnosti.

Za kraj - cijena. Preporučena je 159 EUR, što nije malo, ali zvuk i mogućnost da ih jednostavo i lako nosite bilo gdje vjerojatno je ipak ono što odlučuje.

16.10.2023. 11:01:00