Proizvođači bojama privlače svoje kupce
Postoji cijeli niz ozbiljnih znanstvenih studija i cijela grana marketinga koji proučavaju važnost i utjecaj boja na ponašanje ljudi kao potrošača
Boje su jedan od bitnih elemenata u marketinškoj komunikaciji proizvoda prema potrošaču. Postoje korelacije između određene boje, skupine potrošača te proizvoda ili usluga.
Boje su osobine svjetlosti koje se na različite načine reflektira od površine materije oko nas. No od suhoparnih definicija bitniji su osjećaji koji nas prožimaju kada neku boju vidimo te konotacije koje vežemo uz nju. Na tim našim, subjektivnim osjećajima marketinške kompanije plasiraju proizvode prema određenim segmentima kupaca.
Boja vatre i revolucije
Jedna je od najvažnijih boja u marketinškom smislu crvena. Simbolizira dinamičnost, snagu, sreću, agresivnost i seksualnost. U povijesti je simbolizirala revolucionarne procese i često se rabi u rebrendingu nekog poznatog proizvoda.
Nebesko plava
Plava je simbol vjernosti, istine, besmrtnosti i duhovnosti. Djeluje opuštajuće te u kampanjama potrošače treba smiriti i učiniti ih sigurnima. Često se rabi u aviokompanijama i osiguravajućim društvima. U Americi je najomiljenija boja i dokazano smiruje krvni tlak.
Boje prirode
Odlike su zelene boje umirujući i blagi osjećaji jer se direktno veže uz prirodu. Ta boja sugerira odmor i ozdravljenje i često se rabi na ambalažama zdravih i ekološki osviještenih proizvoda.
Žuta boja simbolizira sreću, duhovnost, razum, kreativnost i maštovitost. To je boja stvaralaštva, topline i veselja. Tom se bojom pokušavaju privući temperamentni, ekstrovertirani ljudi koji razmišljaju i žive proaktivno.
Akromatske boje
Bijela i crna boja kao nijedna druga simboliziraju suprotnosti. Bijela boja simbolizira red, nevinost, svetkovanje i poštenje. Ta boja privlačna je intelektualcima koji traže moderan proizvod, ali i istraživačima i urbanoj populaciji.
Novi komentar