« Hi-tech
objavljeno prije 8 mjeseci i 9 dana
RAKUTEN

Privlačenje kupaca putem vizualnog sadržaja

Par dobrih savjeta kako brendovi mogu privući kupce pomoću vizualnog sadržaja

Evo što Viber predlaže...
Evo što Viber predlaže... (Rakuten)
Više o

Viber

,

video sadržaji

,

Rakuten

Zamislite ovo: klizite prstima po svom telefonu i odjednom vas zaustave video, GIF ili meme. Da, vrijeme običnih poruka i dosadnih razgovora davno je prošlo. U današnjem digitalnom svijetu, u fokusu je vizualni sadržaj koji našu komunikaciju čini živahnijom, privlačnijom i - potpuno zaraznom. Idemo proučiti utjecaj vizualnih medija i kako aplikacije za razmjenu poruka mijenjaju način komunikacije.

Apsolutno povezani: Evolucija komunikacije u digitalnom dobu

Povećanje korištenja aplikacija za slanje poruka revolucioniralo je način na koji komuniciramo. Nedavna studija pokazala je da osobe u prosjeku provode 2,5 sata dnevno na aplikacijama za slanje poruka, dok mlađa publika ovim platformama posvećuje gotovo tri sata. Ovaj trend može se pripisati jednostavnosti vođenja razgovora bilo gdje i bilo kada te mogućnosti slanja multimedijalnih poruka.

To je također otvorilo vrata marketinškim stručnjacima da iskoriste ove platforme za interakciju svojih klijenata s brandovima. Brendovi su počeli koristiti i vlastite baze podataka kako bi kreirale personalizirane i kreativne materijale koji privlače pažnju korisnika - primjerice, inovativne marketinške strategije uključuju one koji koriste brendirane naljepnice, videozapise i interaktivne AR filtre.

Kreativni vizualni sadržaj za poboljšanu komunikaciju

Proširena stvarnost (AR) nudi dinamičan i interaktivan način povezivanja s publikom te izvrsnu platformu za promociju brenda, prezentaciju najnovijih inovacija i pružanje jedinstvenog iskustva. Na Viberu, brandovi koriste AR filtre koje omogućuju korisnicima dodavanje zabavnih vizuala i efekata fotografijama i videozapisima. Koristeći AR leće, brandovi mogu stvarati svijest i poticati korisnike da dijele njihov sadržaj, čineći ga viralnim.

Mobilno oglašavanje još je jedno medijsko rješenje koje brandovima omogućuje efikasnu promociju proizvoda i usluga pomoću zanimljivih vizualnih elemenata. Slike i videozapisi stvaraju bogato komunikacijsko iskustvo i pružaju praktičan način za unapređenje interakcije s klijentima i podrške. Primjerice, tvrtke na Viberu koriste mogućnosti dijeljenja videozapisa kako bi predstavile nove proizvode i posebne ponude, pružile korisne savjete i podijelile upute. Pomoću slika i videozapisa, tvrtke mogu slati poruke koje privlače pozornost i koje su same po sebi jasne, poboljšavajući tako iskustvo korisnika i gradeći čvršće veze s publikom.

Zamislite mogućnosti

Utjecaj vizualnog sadržaja na komunikaciju je neosporan, budući da poboljšava način na koji se izražavamo i povezujemo s drugima. Dok se tvrtke trude uspostaviti snažnu prisutnost u stalno rastućem digitalnom okruženju, dodavanje vizualnih elemenata u njihovoj komunikaciji može značajno poboljšati korisničko iskustvo, lojalnost kupaca i identitet brenda. Aplikacije za razmjenu poruka nude razna rješenja i značajke koje korisnicima pružaju jedinstveno komunikacijsko iskustvo i prilike tvrtkama da se kreativno izraze. Jer ponekad slika vrijedi tisuću riječi.

Piše: Konstantin Kostadinov, Senior Sales Director CEE & CIS u Rakuten Viberu
23.08.2023. 08:41:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh