Približava se kraj klasične televizije?
Sve više Amerikanaca ima televizor, no ne koristi klasične televizijske servise već ih koristi više kao monitore
Televizija je ušla u novo doba, i nismo sigurni da se perspektiva sviđa medijskim kućama. Nakon eksplozije kabelske televizije i golemih profita koje su ostvarivali pay-per-view varijantama, u SAD su se stvari definitivno promijenile.
Privreda u recesiji i stanovništvo kojem je preživljavanje od prvog do prvog postalo primaran posao natjerali su tradicionalne ovisnike o televiziji na nove modele gledanja televizije. Nielsen je proveo istraživanje u kojem su zaključili da postoji oko pet milijuna domaćinstava koja ne dobivaju TV signal preko kabla ili iz etera, no tri četvrtine njih i dalje ima televizor.
Najveći broj ih koristi televizor za igranje video igara ili gledanje DVD-a, a sve više za iznajmljivanje filmova s Netflixa ili AppleTVa.
Još prije tri godine preko 99 posto domaćinstava s televizorom koristilo je tradicionalne kanale primanja TV signala, a sad je pao preko tri posto.
U odnosu na prošlu godinu, tradicionalni gledatelji smanjili su vrijeme pred TV-om za dva posto, gledajući više snimljene materijale ili surfali internetom.
Najvjerniji su i dalje ljudi stariji od 65 godina koji prosječno tjedno pred televizorom provedu 48 sati, dok tinejdžeri od 12 do 17 godina troše samo 22 sata tjedno na gledanje televizije.
Novi komentar