Približava se kraj klasične televizije?
Sve više Amerikanaca ima televizor, no ne koristi klasične televizijske servise već ih koristi više kao monitore

Televizija je ušla u novo doba, i nismo sigurni da se perspektiva sviđa medijskim kućama. Nakon eksplozije kabelske televizije i golemih profita koje su ostvarivali pay-per-view varijantama, u SAD su se stvari definitivno promijenile.
Privreda u recesiji i stanovništvo kojem je preživljavanje od prvog do prvog postalo primaran posao natjerali su tradicionalne ovisnike o televiziji na nove modele gledanja televizije. Nielsen je proveo istraživanje u kojem su zaključili da postoji oko pet milijuna domaćinstava koja ne dobivaju TV signal preko kabla ili iz etera, no tri četvrtine njih i dalje ima televizor.
Najveći broj ih koristi televizor za igranje video igara ili gledanje DVD-a, a sve više za iznajmljivanje filmova s Netflixa ili AppleTVa.
Još prije tri godine preko 99 posto domaćinstava s televizorom koristilo je tradicionalne kanale primanja TV signala, a sad je pao preko tri posto.
U odnosu na prošlu godinu, tradicionalni gledatelji smanjili su vrijeme pred TV-om za dva posto, gledajući više snimljene materijale ili surfali internetom.
Najvjerniji su i dalje ljudi stariji od 65 godina koji prosječno tjedno pred televizorom provedu 48 sati, dok tinejdžeri od 12 do 17 godina troše samo 22 sata tjedno na gledanje televizije.