Prestati pušiti snagom logike?
Oglasi za antipušačke kampanje ne trebaju biti šokantni ni napasni, nego trebaju koristiti snagu argumenata i biti uvjerljivi
Analizirajući oglase protiv pušenja znanstvenici s Medicinskog fakulteta Perelman na Sveučilištu Pennsylvania došli su do zaključka da je područje mozga koje inicira promjene u ponašanju aktivnije kada se gledaju oglasi s jakim argumentima.
Oglasi koji su bili vrlo grafički šareni, neočekivanog sadržaja i s brzim promjenama scena nisu ni blizu toliko aktivirali mozak. Nakon mjesec dana u mokraći pušača koji su gledali oglase s logičkim argumentima pronađeno je znatno manje nikotina.
Dio mozga koji je zadužen za promjene ponašanja, dorsomedialni prefrontalni korteks aktivniji je kad se gledaju oglasi s argumentima.
Znanstvenici su zaključili da oglasi za antipušačke kampanje ne trebaju biti šokantni ni napasni, nego trebaju koristiti snagu argumenata i biti uvjerljivi, pa će izazvati puno pozitivnije reakcije.
Novi komentar