« Zdravlje
objavljeno prije 6 godina i 2 mjeseca
HMM ...

Prestati pušiti snagom logike?

Oglasi za antipušačke kampanje ne trebaju biti šokantni ni napasni, nego trebaju koristiti snagu argumenata i biti uvjerljivi

Oglasu nedostaje snaga argumenata
Oglasu nedostaje snaga argumenata (Arhiva)
Više o

pušenje

,

prestanak pušenja

,

kampanja za prestanak pušenja

,

oglasi

Analizirajući oglase protiv pušenja znanstvenici s Medicinskog fakulteta Perelman na Sveučilištu Pennsylvania došli su do zaključka da je područje mozga koje inicira promjene u ponašanju aktivnije kada se gledaju oglasi s jakim argumentima.

Oglasi koji su bili vrlo grafički šareni, neočekivanog sadržaja i s brzim promjenama scena nisu ni blizu toliko aktivirali mozak. Nakon mjesec dana u mokraći pušača koji su gledali oglase s logičkim argumentima pronađeno je znatno manje nikotina.

Dio mozga koji je zadužen za promjene ponašanja, dorsomedialni prefrontalni korteks aktivniji je kad se gledaju oglasi s argumentima.

Znanstvenici su zaključili da oglasi za antipušačke kampanje ne trebaju biti šokantni ni napasni, nego trebaju koristiti snagu argumenata i biti uvjerljivi, pa će izazvati puno pozitivnije reakcije.

25.04.2013. 15:13:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh