Pionir u financijskoj tehnologiji i mobilnom kreditiranju
Ferratum klijentima nudi pristup mobilnom kreditiranju koji je brz i jednostavan za uporabu, te bankarske usluge potrošačima i poduzećima
Ferratum grupa pionir je u području financijske tehnologije i mobilnog kreditiranja, upisana u „Prime Standard" Frankfurtske burze vrijednosnih papira. Ferratum klijentima nudi pristup mobilnom kreditiranju koji je brz i jednostavan za uporabu, te bankarske usluge potrošačima i poduzećima.
Pod vodstvom svog osnivača Jorma Jokela, Ferratum se vrlo brzo proširio, budući da je osnovan 2005. godine. Grupa u svojoj bazi podataka ima 1,2 milijuna klijenata kojima je u prošlosti odobren jedan ili više kredita te ukupno 3,5 milijuna korisničkih računa. Ferratum je zastupljen na 22 tržišta u Europi, Australiji te Novom Zelandu i Kanadi.
Krajem rujna 2015., Ferratum je imao 501 zaposlenika, dok je krajem 2014. godine imao 383 zaposlenika. Sjedište društva nalazi se u Helsinkiju, Finska.
Strategija Ferratuma - Vodeća mobilna banka
Posvećeni smo svojoj viziji stvaranja vodeće mobilne banke koja će biti pokrenuta u Europi tijekom 2016. godine.
Bankarski sektor se mijenja. Dolazi do značajnog porasta tržišta mobilnog bankarstva radi povećanja uporabe smartphonea diljem svijeta i promjena u ponašanju potrošača. S dugogodišnjim stručnim znanjem u području usluga mobilnog bankarstva, Ferratum je u dobroj poziciji da bude prepoznat kao mobilna banka u doba digitalne revolucije.
Ferratum Bank Ltd posjeduje licencu EU kreditne institucije, koja Ferratum grupi omogućuje da sudjeluje u reguliranim transakcijama koje zahtijevaju bankovnu licencu u svim državama članicama EU-a. Ferratum je dobro pozicioniran u ovom novom bankarskom okruženju slijedeći Strategiju mobilne banke.
Ferratumovi klijenti
Naša baza klijenata obuhvaća široki presjek populacije naših tržišta. Tipični Ferratumov klijent predstavlja kućanstvo srednje klase. U 2014. godini među našim klijentima gotovo podjednako su bili zastupljeni i muškarci i žene. Imamo aktivne klijente među svim dobnim skupinama. Parovi s djecom predstavljaju 42% Ferratumovih klijenata, dok udio pojedinaca iznosi 35%. Dvije trećine Ferratumovih klijenata zaposleno je na puno radno vrijeme.
Ujedinjenjem naših klijenata obično se želi postići jednostavno, brzo i anonimno zatvaranje kredita sa što manje birokracije. Korištenje proizvoda podijeljeno je kako slijedi: računi (39%), impulzivna kupnja (36%), hobiji (11%), restorani (8%), plaćanje dugova (3%) i ostalo (4%).
Ferratumovi proizvodi i usluge
Ferratum nudi brze, dostupne i povjerljive kredite potrošačima. Uslugama se može pristupiti putem interneta ili mobilnih uređaja, a odluka o kreditu se obično donosi u roku od nekoliko minuta. Klijenti mogu podnijeti zahtjev za kredit u iznosu između 25 EUR i 2.000 EUR. Ferratum također nudi otplatu kredita na rate malim poduzetnicima s uspješnim referencama u razdoblju od 6 do 12 mjeseci.
Nedavne studije pokazuju da će se korištenje mobilnih bankarskih rješenja također značajno povećati u nadolazećim godinama i zbog promjena u ponašanju potrošača. Ferratumova strategija je usmjerena na stvaranje održive ponude proizvoda i dugoročno planiranje. Ona se fokusira na organski rast, daljnje zemljopisno proširenje i dodatni razvoj portfelja proizvoda.
Dodatne informacije:
Rezultate „Ferratum Christmas Barometer 2015." istraživanja potrošačkih navika pogledajte ovdje.
Detaljnije poslovne informacije o ferratumu pogledajte ovdje
Za više informacija o Ferratum grupi posjetite stranicu www.ferratumgroup.com
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar