« Hi-tech
objavljeno prije 1 godinu i 1 mjesec
ODLIČNO!

Petal Ads u velikoj udruzi

Petal Ads u suradnji s članovima MMA jača svoju poziciju i usmjerava se prema sve boljoj suradnji s vodećim oglašivačima

Petal Ads
Petal Ads (Huawei)
Više o

Huawei

,

Petal Ads

Petal Ads (prethodno Huawei Ads), vodeći ekosustav mobilnog oglašavanja u industriji, postao je član Udruženja mobilnog marketinga (MMA) za Europu. Taj strateški potez dokaz je predanosti oblikovanju i postavljanju budućnosti mobilnog marketinga i proširivanju platforme za mobilne oglase među ključnim oglašivačima i u Europi.

MMA se sastoji od preko 800 članova - tvrtki na globalnoj razini i jedino je udruženje koje čine povezani ekosustavi trgovaca, Martech subjekata i medijskih kompanija koje stvaraju arhitekturu i budućnost mobilnog marketinga. Uspostavljanjem regionalne prisutnosti u Europi, uključujući i povezivanje u MMA udruge u Njemačkoj, Velikoj Britaniji i Turskoj, Petal Ads platforma je dobro pozicionirana za maksimalno korištenje svih pogodnosti i stručnosti ove udruge kako bi doprinijela napretku industrije i uspostavi svog položaja kao ključnog kandidata u mobilnom marketinškom prostoru.

"Međusobno povezani ekosustav Petal Ads od preko 730 milijuna aktivnih korisnika Huawei uređaja omogućuje oglašivačima da dosegnu ogromnu publiku. Prvoklasna rješenja za targetiranje skupina crpe iskustvo i vrijedno znanje stečeno iz podataka prve strane, osnažujući oglašivače da svoje mobilno oglašavanje podignu na višu razinu. " rekao je Jaime Gonzalo, potpredsjednik Huawei Mobile Services Europe. "Dok se kombiniramo gradimo na inovativnom pristupu, ponosni smo što smo se pridružili MMA -u kako bi bolje podržali partnere i omogućili jedinstveno iskustvo milijunima korisnika."

MMA članstvo donosi smislene koristi za platformu i oglašivače

Članstvo u MMA -u omogućava da se oglasi za Petal Ads umreže i da se ostvari suradnja s preko 700 članova iz više od 40 zemalja iz ekosustava mobilnog marketinga. Petal Ads pridružuje se drugim tvrtkama članicama i sudjeluju u zaduženim internim odborima, kako bi aktivno uspostavili najbolje prakse i smjernice za mobilni marketing u cijeloj industriji, predstavljajući najbolje nacionalne i međunarodne prakse.

Predana znanosti i ispitivanju raznih činjenica, MMA vjeruje da je stvaranje pozitivnog marketinškog utjecaja prožeto i konstruktivno osporavanje statusa quo. MMA potiče poslovne lidere da aktivno usvoje dokazane, vršnjačke i znanstvene prakse za postizanje uspjeha. Isto tako i Petal Ads stvara pozitivan utjecaj u industriji za svoje partnere, slijedeći međunarodne standarde najbolje prakse.

Kao član MMA -e, Petal Ads raduje se što će se pridružiti raspravama o mobilnom marketingu putem fizičkih i virtualnih događaja i industrijskih resursa što će omogućiti platformi da njeguje i razvije odnose s članovima i drže prst na pulsu trenutnog tržišta.

Oglasi za Petal Ads će doprinijeti uvidima u perspektivu među tvrtkama članicama kako bi stekli daljnje priznanje za svoj doprinos u industriji. To omogućava platformi iskazivanje širine mogućnosti korištenja i potencijala da budu vjerodostojni igrač unutar niše mobilnog oglašavanja, gradeći dublje povjerenje u svoje usluge i rješenja.

Petal Ads starta s već postavljenim renomeom i dokazanim rastom u industrijama

Huawei je početkom ove godine rebrandirao Petal Ads iz Huawei Ads kako bi naglasio evoluciju platforme kao vodećeg i održivog ekosustava mobilnog oglašavanja.

Od svog pokretanja 2020. godine, Petal Ads zabilježio je rast broja oglašivača za 9 puta u preko 200 reklamnih industrija. Rast izdavača na platformi povećao se četverostruko na ukupno 360.000 izdavača.

Petal Ads trenutno donose 4 milijarde zahtjeva za oglasom dnevno, što je impresivan broj za koji se očekuje da će narasti za oko 400% tijekom ove godine. Preko 53.000 aplikacija sada je integrirano u oglašivačke pakete širom svijeta, a 40% ukupnog prometa Petal Ads platforme dolazi iz Europe.

Petal Ads član je IAB Europe, Europske udruge za ekosustav digitalnog marketinga i oglašavanja s kojom aktivno surađuje kako bi unaprijedio standarde i propise reklamne industrije.

20.03.2023. 13:00:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh