Perspektiva Mladena Žunjića
Oblici crnila u ovome ciklusu poprimili su najrazličitije oblike, od oka do slova, od ravne crte do roja uznemirenih insekata, od brojeva do mrlja...
Novi ciklus ulja i akrila na velikom formata (100 x 90) suvremenog hrvatskog likovnog umjetnika, slikara Mladena Žunjića nosi intrigantni, misteriozni naziv Perspektiva , naime iznad podloge smeđe crvene boje gomilaju se čudesni oblaci tamnih oblika, linija, ovala, u neobičnom kovitlacu, u sinergijskom gibanju crnila, oblacima crne boje, jasno naznačujući ograničenost svijeta ispod njih, limitirajući ga.
Oblici crnila u ovome ciklusu poprimili su najrazličitije oblike, od oka do slova, od ravne crte do roja uznemirenih insekata, od brojeva do mrlja, u kovitlacu iznad primirene, gotovo posve mirne površine ploha crvene i smeđe boje.
Očiti antagonizam dva svijeta u jednoj slici, očituje se lako, posve je vidljiv, tama, crnilo, prijeti svijetlijim plohama boje, plašeći ih svojim jasno čitljivim kretanjem i gestama, dok donji svijet miruje.
Promatrajući smireni svijet dvije boje, crvene i smeđe, u podlozi, nakon stanovitog vremena otkrivamo kako ta mirnoća ispod brzo krećućih crnih formi, otkriva predatora, krajnje fokusiranog na skok koji će uslijediti i udariti na gibljive forme.
Predator, grabežljivac, bez pokreta, čeka najpovoljniji trenutak kada će se munjevito zariti u oblake crnih oblika i utažiti i utoliti i žeđ i glad.
Vrlo zanimljiv motiv sukoba, borbe, uništenja, Žunjić je prikazao na sebi svojstven način progovarajući jezikom boja i oblicima koji su česti u njegovom slikarstvu, oblicima riječima.
Veliki format je i ovdje omogućio umjetniku iznimnu slobodu u kreiranju ideje o dvije razine, o plijenu i lovcu, o dva lica življenja.
Žunjić vješto i bez imalo ustezanja koristi jednako žestoko i boje i motive u svom kontinuiranom likovnom istraživanju, realizirajući obiman i kompleksan opus ulja i akrila na velikim formatima platna.
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Gledatelj uvijek vidi na njima ono što on misli da vidi i svaki vidi nešto drugo,a ne ono što je slikar prikazao.
U tome je i bit prave apstrakcije.
Imam nekoliko njegovih apstrakcija i svaki dan ih gledam te svaki put u njima vidim nešto drugo...što i nije loše.Nisu mi dosadne!
Bravo majstore!
Boris
Novi komentar