Obama i Romney objavili preko milijun oglasa
Sumanuta kampanja za Bijelu kuću proždire nevjerojatne količine novaca i zatrpava oglasima koji iskaču iz pašteta
Što bi Stipe Mesić rekao za predsjedničke kampanje Baracka Obame i Mitta Romneya nismo sigurni, no činjenica je da iskaču iz svake paštete.
Istraživanje je pokazalo da su oba predsjednička kandidata tijekom kampanje objavila preko 1.1 milijun oglasa, a od sumanute cifre od preko dvije milijarde dolara Obama je potrošio više od Romneya.
Oglašavanja je bilo više nego na bilo kojim predsjedničkim izborima u povijesti, a u usporedbi s izborima 2008. broj oglasa povećao se nevjerojatnih 40 posto.
Od početka travnja kad je Romney postao izvjestan republikanski kandidat Obama je platio više od polovice svih oglasa, u omjeru 2.6 prema 1, kako po broju oglasa tako i po količini potrošenih novaca na oglašavanje.
Ipak, republikanci su angažirali vanjske suradnike i prijatelje, lobiste i neprofitne udruge koje su svojim oglasima za Romneya gotovo uspjele dostići broj oglasa za Obamu, koji zapravo vodi za manje od 50 tisuća oglasa.
Analizirani su oglasi na nacionalnim i kablovskim televizijama od 11. travnja do 29. listopada, a uz službene kampanje najviše potrošili Romneyevi podupiratelji, organizacija Restore our future, 57.6 milijuna dolara, American Crossroads 56.9 milijuna dolara, Crossroads 45.9 milijuna dolara i Americans for Prosperity 35.9 milijuna, dok je od fanova Obame najviše potrošila Priorities USA action, 32.5 milijuna dolara.
Novi komentar