« Svijet
objavljeno prije 8 godina
KAMPANJA

Obama i Romney objavili preko milijun oglasa

Sumanuta kampanja za Bijelu kuću proždire nevjerojatne količine novaca i zatrpava oglasima koji iskaču iz pašteta

Obama je potrošio debelo preko milijardu dolara
Obama je potrošio debelo preko milijardu dolara (Arhiva)
Više o

Barack Obama

,

Mitt Romney

,

oglašavanje

,

američki predsjednički izbori

,

predsjednička kampanja

Što bi Stipe Mesić rekao za predsjedničke kampanje Baracka Obame i Mitta Romneya nismo sigurni, no činjenica je da iskaču iz svake paštete.

Istraživanje je pokazalo da su oba predsjednička kandidata tijekom kampanje objavila preko 1.1 milijun oglasa, a od sumanute cifre od preko dvije milijarde dolara Obama je potrošio više od Romneya. 

Oglašavanja je bilo više nego na bilo kojim predsjedničkim izborima u povijesti, a u usporedbi s izborima 2008. broj oglasa povećao se nevjerojatnih 40 posto. 

Od početka travnja kad je Romney postao izvjestan republikanski kandidat Obama je platio više od polovice svih oglasa, u omjeru 2.6 prema 1, kako po broju oglasa tako i po količini potrošenih novaca na oglašavanje.

Ipak, republikanci su angažirali vanjske suradnike i prijatelje, lobiste i neprofitne udruge koje su svojim oglasima za Romneya gotovo uspjele dostići broj oglasa za Obamu, koji zapravo vodi za manje od 50 tisuća oglasa.

Analizirani su oglasi na nacionalnim i kablovskim televizijama od 11. travnja do 29. listopada, a uz službene kampanje najviše potrošili Romneyevi podupiratelji, organizacija Restore our future, 57.6 milijuna dolara, American Crossroads 56.9 milijuna dolara, Crossroads 45.9 milijuna dolara i Americans for Prosperity 35.9 milijuna, dok je od fanova Obame najviše potrošila Priorities USA action, 32.5 milijuna dolara.

03.11.2012. 10:17:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh