Novi dizajn Twittera
Novi Twitter pomalo sliči Facebooku, sadržaj se sada može pogledati na stranici, bez potrebe za otvaranjem novih tabova
Nakon dužeg vremena, predstavljen je novi dizajn Twittera, koji bi tu društvenu mrežu trebao učiniti još funkcionalnijom i informativnijom. Većina korisnika već može uživati u novom sučelju, dok će se preostali morati strpjeti još koji dan.
Twitter redizajnom pokušava korisnicima pružati novo multimedijalno iskustvo. Dogovorena je suradnja s 16 različitim internetskih kompanija (DailyBooth, DeviantART, Etsy, Flickr, Justin.TV, Kickstarter, Kiva, Photozou, Plixi, Twitgoo, TwitPic, TwitVid, USTREAM, Vimeo, yfrog, i YouTube), pa će se sadržaj odsada moći pogledati na samom Twitteru, bez otvaranja novih tabova i napuštanja stranice.
CEO Twittera, Evan Williams, istaknuo je da je Twitter danas najpopularniji servis za mikrobloging u svijetu. Redizajn će potaknuti korisnike da više vremena provode na samoj stranici, što bi pak Twitteru trebalo omogućiti bolju zaradu od oglašavanja.
Novi komentar