« Hi-tech
objavljeno prije 2 godine i 11 mjeseci
RAKUTEN

Nove Viber značajke za brendove

Viber nastavlja poboljšavati svoje Business Messaging rješenje koje omogućuje brendovima da na izuzetno prirodan i jednostavan način komuniciraju sa svojim potrošačima

Viber se stalno unaprjeđuje
Viber se stalno unaprjeđuje (Arhiva)
Više o

značajke

,

Viber

,

Rakuten

Rakuten Viber, globalni lider u komunikaciji za razmjenu poruka, kontinuirano radi na poboljšanju komunikacije između brendova i njihovih potrošača. Najnovija značajka omogućava brendovima slanje videozapisa korisnicima kao i mogućnost da korisnici kopiraju kodove, linkove i kontakt podatke samo jednim dodirom unutar dobivene poslovne poruke (Business Message). Slanje videozapisa dostupno je za 3gp, m4v, mov i mp4 formate s maksimalnom veličinom od 200 MB.

Poruke koje brend šalje korisnicima mogu biti različitih vrsta:

  • samo video

  • video i tekst

  • gumb za video, tekst i CTA

S druge strane, korisnici mogu odgovoriti na dobivenu videoporuku i prikvačiti je kao i bilo koju drugu poruku kako bi im ona, naknadno, bila dostupnija.

Ova nova značajka omogućuje brandovima slanje još zanimljivijeg, kreativnijeg i korisnijeg sadržaja jer je putem videa mnogo lakše predstaviti novi proizvod, objasniti njegove karakteristike ili dati upute. Primjerice, kozmetički brend može podijeliti video s detaljnim pregledom novih proizvoda koje je korisnik nedavno kupio i objasniti kako ga kombinirati s drugim proizvodima.

Pored toga, kako bi se korisnicima dodatno pojednostavila interakcija s brendovima, Viber omogućuje i kopiranje kodova, telefonskih brojeva, e-pošte i poveznica dobivenih u poslovnim porukama. Ova je značjaka dostupna za brojeve od 4 i više znamenki, što je posebno prikladno za jednokratne lozinke, promotivne kodove ili ID-ove za praćenje isporuke. Kratkim dodirom na link, e-mail ili duži broj (iznad 7 znamenki) koji se može birati ili poslati, korisnici će vidjeti izbornik s različitim opcijama: poziv, poruka, dodavanje kontaktu, itd. ili će biti preusmjereni na web stranicu ili e-mail.

Nove mogućnosti u Viber Business Messages paketu omogućuju znatno poboljšanje komunikacije između brendova i kupaca što je posebno korisno kada brendovi imaju sezonske rasprodaje ili neke druge promotivne aktivnosti.

Tijekom 2021., Viber je lansirao veliki broj značajki pomoću kojih brandovi mogu poboljšati komunikaciju sa svojim kupcima, poput:

  • Dvosmjerne opcije dijeljenja datoteka koja brendovima omogućuje slanje važnih informacija i različitih vrsta datoteka (jamstva, fakture, katalozi, potvrde rezervacija, certifikati). Korisnici također mogu razmjenjivati ​​datoteke s brendovima (kopije ID-a, različite dokumente, itd.).

  • Korisnici mogu na jednostavan način slati fotografije i videozapise brendovima. Na primjer, kupac koji kupuje novi stol u trgovini i ima problem sa montažom može dobiti podršku nakon prodaje izravno putem Vibera slanjem videa.

  • Viber omogućuje korisnicima da prikvače važne poslovne poruke unutar razgovora ili da prikače cijeli razgovor na vrh glavnog zaslona za chat - na primjer, potvrde rezervacije ili rezultate PCR testa iz laboratorija za brzo pronalaženje i prikaz tijekom putovanja.

  • Korisnici mogu odgovarati na određene poruke unutar Viber poslovnih poruka

  • Ako brend ne može odmah dati odgovore, može biti postavljen automatski odgovor nakon nekog vremena, što brend potom može prilagoditi svojim individualnim preferencijama

Slobodno nas kontaktirajte ukoliko želite saznati više o Viber for Business mogućnostima.

18.12.2021. 08:30:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh