Nove kupovne navike u pandemiji
Hrvati cijene dostavljače Glova – treći smo u svijetu po visini napojnice
Netom prije izbijanja pandemije koja je u potpunosti promijenila našu svakodnevicu pojavile su se i online platforme za dostavu. Vrlo brzo smo ih prigrlili i bez njihovih raznobojnih torbi, poput prepoznatljive Glovo žute, gotovo da više ne možemo zamisliti gradske ulice.
Rijetki su pojedinci koji su srećom i pažnjom uspjeli izbjeći izolaciju, kada se pogledaju sve serije i filmovi, pročitaju kućne biblioteke, glavni kontakt je spasitelj sa žutom torbom na leđima. Koliko je Hrvatima značila pomoć Glovo dostavljača govori podatak da smo treći po visini napojnice u svih 25 zemalja u kojima Glovo posluje, a prosječna napojnica iznosi 21 kunu.
Ljekovita topla pileća juha ipak nije bila hit hrana prošle godine u Hrvatskoj, radije se uživalo u sočnim burgerima. Nisu hrvatski korisnici jedini obožavatelji američke kuhinje, burger je i na svjetskoj razini druga najpopularnija hrana kod korisnika Glovo aplikacije. Kažu da hranu jedemo jer je potrebna za normalno funkcioniranje našeg organizma, ali desert se jede za dušu. To je u Hrvatskoj dobro poznato i zato smo peta zemlja na listi obožavatelja slatkog.
Hrvatski rekorder u broju narudžbi 2021. godine je korisnik s ukupno 3.094 narudžbe. Rekordan dan u svijetu Glovo je imao 18. prosinca prošle godine s čak 1,4 milijuna narudžbi u jednom danu.
U godini koju smo nedavno ispratili Glovo je prvi u Hrvatskoj otvorio vlastitu trgovinu, Micro Fullfilment Centar, pod nazivom Glovo Expres. U svijetu su prisutni s ukupno 96 takvih trgovina za brzu dostavu više kategorija proizvoda što je sigurno pridonijelo velikom broju narudžbi.
Zanimljivo je kako je prva narudžba u Hrvatskoj u prošloj godini bio XXL kebab i Coca Cola, a netko je na Silvestrovo ostao bez Coca Cole i soka od limuna te u Glovo Ekspres trgovini napravio zadnju narudžbu u godini u osam navečer.
Kad čujemo da Glovo dostavlja bilo što, ipak prvo pomislimo na bilo kakvu hranu, ali Glovo je mnogo više od toga. Tijekom protekle godine, dostavljali su sve - od papira za rastavu, pijeska za mačke pa do jedne od najzanimljivijih narudžbi - 40 kutija laksativa koje je naručio jedan korisnik iz Španjolske.
Zanimljiva je informacija kako u Glovo aplikaciji raste broj restorana koje nude plant based hranu pa je u skladu s time 71% više narudžbi iz veganskih restorana nego što je to bilo 2020. godine.
Romantika je i u 2021. godini bila živa! Ruže su svrgnute s trona najpopularnijeg cvijeća i sada su to tulipani svih boja i šara, a i što je Instagram bez fotografije tulipana?
Globalno zatopljenje jedan je od najvećih neprijatelja našeg planeta i zato se Glovo trudi dostavljati svojim korisnicima na ekološki prihvatljive načine, a svakako mogu se i pohvaliti da je 90% narudžbi dostavljeno bez plastičnog pribora. Glovo teži ostvarivanju pozitivnog društvenog utjecaja te je tijekom 2021. godine besplatno isporučeno 400 tisuća obroka za ranjive skupine te ujedno ušteđeno više od 200 kg hrane. Ujedno u Barceloni je otvoren prvi Social Delivery Centar.
Heroji sa žutim torbama, njih više od 180.000, gotovo da su bolji i od Supermana, jer su zajedno napravili čak nekoliko desetaka tisuća krugova oko Mjeseca kada se zbroje svi kilometri koje su odvozili, a što je ukupno 571.745.324 kilometara.
Glovo, pandemiji unatoč, dostavlja u 25 zemalja i 1300 gradova. U Hrvatskoj prepoznatljive žute torbe mogu se vidjeti u 28 gradova, od Zagreba, Osijeka, Pule, Splita pa sve do Dubrovnika.
Više o Glovo godišnjem izvještaju možete saznati na sljedećoj poveznici: http://delivered.glovoapp.com/
Razgovor RSS komentara novi komentar ↓
Novi komentar