« Lifestyle BODY&SOUL
objavljeno prije 1 godinu i 4 mjeseca
EH, DA...

Ne živimo dovoljno dugo...

Mnoga istraživanja dosad su pokazala da genetika nije jedini čimbenik koji određuje hoćemo li doživjeti duboku starost

Ovo vam stvarno ne treba
Ovo vam stvarno ne treba (Arhiva)
Više o

savjeti

,

dug život

,

život

Veliku ulogu u duljini života imaju i naše svakodnevne navike. I dok nam neke od njih mogu pomoći da živimo dulje i smanjimo rizik od određenih bolesti, postoje i one navike koje nam u tome odmažu a da toga uopće nismo svjesni. 

Evo par stvari koje nam definitivno skraćuju život...

Premalo druženja - još jedna iznenađujuća stvar koja skraćuje životni vijek je nedostatak društvene interakcije. Jedno je istraživanje pokazalo da bi usamljenost mogla biti najveća prijetnja opstanku i dugovječnosti, pri čemu osjećaj usamljenosti izravno narušava naš imunološki sustav čineći nas manje otpornima na bolesti i infekcije.

Premalo vode - hidratacija je iznimno važna kada je riječ o očuvanju našeg zdravlja, a samim time dokazano pridonosi duljem životu. S tim se slaže i Mindy Haar, registrirana dijetetičarka. "Nedovoljan unos tekućine, naročito vode, može pridonijeti bržem starenju, što ni u kojem slučaju nije ničija želja. Odgovarajuća hidratacija važna je tijekom cijelog života budući da voda osigurava okruženje za metaboličke reakcije te štiti određene dijelove tijela, prvenstveno se fokusirajući na našu kožu", objašnjava dijetetičarka, a njezine tvrdnje podupire i znanost.

Premalo vani - ako ne provodimo dovoljno vremena na otvorenom, nećemo biti na suncu, a kao rezultat može se pojaviti nedostatak vitamina D. Naime, znanstvenici su u nedavnoj velikoj studiji otkrili kako je vitamin D povezan s duljim životnim vijekom. Istraživanje je provedeno na više od 78 tisuća odraslih osoba u Australiji, a trajalo je 20 godina.

Previše alkohola - svatko tko pretjeruje s pivom, vinom i žestokim alkoholnim pićima mogao bi se suočiti s rizikom od ranije smrti, upozoravaju stručnjaci. Dakle, ako se želite osjećati najbolje u svojim zlatnim godinama, konzumaciju alkoholnih pića trebali biste svesti na minimum ili ih u potpunosti izbjegavati.

Previše sjedenja - postoji razlog zašto vas pametni satovi potiču na kretanje svakih sat vremena, a to je zato što se predugo sjedenje povezuje s kraćim životnim vijekom, piše Legal & General. Nedavna studija tako je pokazala kako je dugotrajno sjedenje čimbenik rizika za preuranjenu smrt, neovisno o tjelesnoj aktivnosti. Dakle, čak i ako vježbate mnogo puta tjedno, sjedenje dulje od tri sata dnevno može vam oduzeti pune dvije godine života.

Sve u svemu, riješite se ovh navika, bit će vam bolje...

12.02.2023. 09:01:00
    
Novi komentar
nužno
nužno

skrolaj na vrh